  • 1. Data: 2002-02-04 20:21:46
    Temat: DB24 - zenada
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No to znowu sprawdzilem (dzisiaj mam zly dzien ;).
    Mamy 4 dzien lutego roku panskiego 2002.
    Pod jakze wielce mowiacym adresem:
    http://www.deutsche-bank-24.pl/

    znajdujemy na glownej stronie informacje:

    "1 lipca b.r. zaczął działać w Polsce Deutsche Bank 24 S.A. słynący z usług
    o najwyższym standardzie."

    Reasumujac.
    Niemcow w tym banku chyba malo bo standard maja niesamowity ;) bo nie
    pozwoliliby sobie na takie cos... (albo nawet Webmaster Niemiec?? ;)
    Jednym slowem - zenada.. :-(

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-05 07:32:23
    Temat: Re: DB24 - zenada
    Od: "Michal Andruszkiewicz" <m...@p...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Reasumujac.
    > Niemcow w tym banku chyba malo bo standard maja niesamowity ;) bo nie
    > pozwoliliby sobie na takie cos... (albo nawet Webmaster Niemiec?? ;)
    > Jednym slowem - zenada.. :-(

    i np. nie można wypłacić pieniędzy z karty EC wydanej w DB24 w Niemczech
    ;-(((
    jedyny bankomat w DB24 PL który to potrafi znajduje się w starym oddziale
    DBanku przy pl.Grzybowskim ;-(((

    --
    duzia buzia,

    M.

    prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi