  • 1. Data: 2002-02-04 21:41:47
    Temat: Kredyty mieszkaniowe - ktoś ostatnio może się rozglądał?
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    Może ktoś po kilku wizytach w różnych bankach zrobił na własne potrzeby
    dokładne zestawienie kredytów mieszkaniowych? To, co oferują niektóre
    portale jest niestety zbyt mało szczegółowe.

    Z góry dziękuję,
    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 2. Data: 2002-02-04 21:44:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Może ktoś po kilku wizytach w różnych bankach zrobił na własne potrzeby
    > dokładne zestawienie kredytów mieszkaniowych? To, co oferują niektóre
    > portale jest niestety zbyt mało szczegółowe.

    Sprobuj zobaczyc w BZWBK

  • 3. Data: 2002-02-04 21:47:15
    Od: premek <p...@w...pl>

    Michał Kowalski wrote:

    > Może ktoś po kilku wizytach w różnych bankach zrobił na własne potrzeby
    > dokładne zestawienie kredytów mieszkaniowych? To, co oferują niektóre
    > portale jest niestety zbyt mało szczegółowe.

    bardziej szczegolowe informacje od tych w expanderze to chyba tylko w
    oddzialach znajdziesz
    calkiem niezle prezentuje sie 'wlasny kat' w PKO BP

    pozdro
    premek

  • 4. Data: 2002-02-04 22:47:33
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    ja sie przymierzam jutro do dzwonienia do paru wiec dam znac jutro.

    ING BSK, PKO BP i cos tam jeszcze co mam na kartce.

    TYLKO ANI SLOWA o GE BM !!! (vide moje posty o tych...@*^%R$^#@)

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 5. Data: 2002-02-05 00:01:41
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    > Sprobuj zobaczyc w BZWBK

    W tym tygodniu zrobię Tour de Bank:-) Postaram się zebrać informacje i
    gdzieś podrzucić - przez jakiś będzie aktualne i może komuś pomoże:-)

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 6. Data: 2002-02-05 07:29:05
    Od: p...@o...pl (Piotrek)

    > W tym tygodniu zrobię Tour de Bank:-) Postaram się zebrać informacje i
    > gdzieś podrzucić - przez jakiś będzie aktualne i może komuś pomoże:-)

    Jesli nie mozesz gdzies tego wystawic na necie to podrzuc na priv.
    Bylbym ci bardzo bardzo wdzieczny

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 7. Data: 2002-02-05 07:49:40
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > dokładne zestawienie kredytów mieszkaniowych? To, co oferują niektóre
    > portale jest niestety zbyt mało szczegółowe.

    Chyba najtaniej w PKO BP.
    Prowizja: 1,2% - 2%
    Oprocentowanie PLN: 12% - 14,5% (będzie od połowy lutego, teraz od 13,5%)
    Ubezpieczenie: 0,8% rocznie
    Wcześniejsza spłata: 0%
    No i trzeba mieć 20% własnej gotowki, zdolność kredytową i trafić na
    dysponentkę.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 8. Data: 2002-02-05 08:00:37
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Michał Kowalski :
    [...]
    > W tym tygodniu zrobię Tour de Bank:-) Postaram się zebrać informacje i
    > gdzieś podrzucić - przez jakiś będzie aktualne i może komuś pomoże:-)

    O, ja bardzo bym prosiła o wystawienie gdzieś wyników albo chociaż
    posłanie na priv...

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 9. Data: 2002-02-05 08:07:24
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> wrote in message
    > O, ja bardzo bym prosiła o wystawienie gdzieś wyników albo chociaż
    > posłanie na priv...
    I ja, i ja, i ja!!! :))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 10. Data: 2002-02-05 10:13:11
    Od: "cloud" <t...@p...onet.pl>

    [ciach]
> [...]
    > Ubezpieczenie: 0,8% rocznie
    > Wcześniejsza spłata: 0%
    > No i trzeba mieć 20% własnej gotowki, zdolność kredytową i trafić na

    a nie lepiej w Euro? Oprocetowanie kolo 6%. Wiadomo ze ryzyko kursowe, ale o
    ile musialoby Euro zyskac na wartosci by raty sie zrownaly....

    Pzdr