  • 21. Data: 2004-02-02 16:29:14
    Temat: Re: niezapłacona rata a komornik - pomocy....
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka_org.pl> napisał w
    wiadomości news:6css10dueoi86mqfq1nuvitd5ucsnrvslr@4ax.com...

    > Tylko wówczas, dłużnik, wobec braku wymaganego prawem zawiadomienia
    > może skutecznie od banku wysądzić to, co przez błąd banku stracił.

    Aleście się uparli ... to podaj podstawę prawną na to nieszczęsne
    zawiadomienie ...

    SP na L4
    Pozdrawiam
    e-mail:
    http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 22. Data: 2004-02-02 16:36:12
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka_org.pl> napisał w
    wiadomości news:dess105e70s5gk29g114lhfegm6gka20j5@4ax.com...

    > Tak - obowiązek dostarczenia oświadczenia o wezwaniu dłuznika do
    > zapłaty.

    Nerwy mi puszczą ... gorzej niż msrank ... WSKAŻ PDSTAWE PRAWNĄ .. Ja ci
    mówię, że nie ma !

    SP na L4

  • 23. Data: 2004-02-02 16:41:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Mon, 2 Feb 2004 17:24:17 +0100, "Stasio Podróżnik na L4"
    <b...@p...o2.pl> wrote:

    >Podejdę w sposób jaki jużsugerowałem - udowodnij, że nie dopełnił ... KPC

    Najpierw trzeba poznać FAKTY. POtem dopiero plumkać.
    Nie znasz umowy, nie wiesz, jak wygląda sytuacja, a dajesz swe
    bezcenne rady.

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2004-02-02 17:34:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Mon, 2 Feb 2004 17:29:14 +0100, "Stasio Podróżnik na L4"
    <b...@p...o2.pl> wrote:

    >Aleście się uparli ... to podaj podstawę prawną na to nieszczęsne
    >zawiadomienie ...

    Od kiedy to należnośc staje się wymagalna?
    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2004-02-02 18:05:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> writes:

    > Musi. Ale poczta nieodebrana jest uważana za doręczoną.

    Naturalnie takie jej traktowanie, mimo ze popularne, jest nielegalne.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 26. Data: 2004-02-02 20:08:12
    Od: "beata " <b...@o...pl>

    > Użytkownik "Rajki" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Sprawdz, czy nie zmieniales adresu i nie masz w umowach klauzuli o uznawaniu
    > poczty za doreczona, to moze wiele wyjasnic. Bank sobie mogl sj\lac na stary
    > adres, a ze wpisal taki zapis to stwierdzal ze doreczyl, wiec to ty sie
    > uchylasz od placenia.
    >
    > To raczej nie wchodzi w rachubę, gdyż obowiązek zawiadomienia o zmianie
    adresu obciąza kredytobiorcę. Zgodnie z przepisami prawa administracyjnego w
    takich wypadkach korespondencje wysłana na ostatnio podany adres uwaza się za
    doreczoną( jezeli kredytobiorca nie powiadomił o nowym adresie

  • 27. Data: 2004-02-02 20:16:22
    Temat: Re: odszczekuję (było:niezapłacona rata a komornik - pomocy....)
    Od: woy <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    Dnia 2004-02-02 17:36, niejaki(a) Stasio Podróżnik na L4 naskrobał(a): :

    > Nerwy mi puszczą ... gorzej niż msrank ... WSKAŻ PDSTAWE PRAWNĄ .. Ja ci
    > mówię, że nie ma !

    Hau, hau spod stołu ;-) . Cholera, masz rację, a ja jestem do tyłu z
    procedurami egzekucyjnymi. Sprawdziłem - i jest tak, jak opisałeś: sąd
    kapturowy, a klient może się odwołać, owszem, ale po fakcie. BTW nasze
    prawodawstwo to tak od ściany do ściany: albo dłużnik bezkarny, albo
    bezradny...
    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]

  • 28. Data: 2004-02-02 21:07:33
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka_org.pl> napisał w
    wiadomości news:qg2t105j8msn8d3cn373r62dk78so9dtcm@4ax.com...

    > Od kiedy to należnośc staje się wymagalna?

    Przykro mi , ale twej odpowiedzi na pytanie o podstawę prawną nie
    zrozumiałam ... W jaki sposób zakodowałeś tekst ?

    SP na L4

  • 29. Data: 2004-02-02 21:11:21
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>

> [...]

    > Najpierw trzeba poznać FAKTY. POtem dopiero plumkać.
    > Nie znasz umowy, nie wiesz, jak wygląda sytuacja, a dajesz swe

    Wiem ... postawiłeś sobie za cel wykończyć mnie psychicznie ...
    Sorry batory, ale nie ustosunkowałeś się do tego posta jak i do
    (news:qg2t105j8msn8d3cn373r62dk78so9dtcm@4ax.com) w sensowny sposób ...
    Jeśli chodzi o kredyty bankowe misiu pysiu , znam większość umów kredytowych
    ... Zwróć uwagę, że kredyty tego rzędu (kwotowo) spisuje sięna drukach
    jużprzygotowanych wcześniej ... Mogę nie znać danych osobowych , prowizji
    pośrednika (ew.) jakie są podane w umowie ...

    Dla mnie EOT.

  • 30. Data: 2004-02-02 22:20:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka_org.pl> napisał w
    wiadomości news:qg2t105j8msn8d3cn373r62dk78so9dtcm@4ax.com...

    > Od kiedy to należnośc staje się wymagalna?

    Po upływie stosownego terminu zazwyczaj, a co?

    Pozdrawiam,
    Washko