eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Data: 2007-08-22 13:30:48
    Temat: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > ludzie, myślcie mnie zaściankowo.
    >
    > przyjeżdża do ciebie klient z afryki.
    > Kupuje coś za 1000 zł, ty go obciążasz 2 x 1000 zł, wychwytujesz błąd i
    > oddajesz 1000 zł.
    >
    > Po czym klient wrzeszczy, że go okradłeś. Czujesz to wreszcie.

    Kompleksy masz czy co?

    Rozumiem, ze jak ja pojade do afryki, to mam prawo wrzeszczec na wszystkich?

    Troszke szacunku dla samych siebie, a nie na kolano bo "cudzoziemiec".

    zapewniam cie, ze "gruby bogaty niemiec" w podobnej sytuacji jeszcze napisalby
    skarge do organizacji visa, oraz do pascala, zeby wpisali w przewodnik, ze ten
    hotel trzeba omijac, bo nie dosc, ze kradna, to jeszcze nie umieja naprawic
    szkody jak sie ich zlapie za reke.