eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Data: 2007-08-22 13:38:28
    Temat: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf wrote:

    > obciazyl
    > takie

    > Kompleksy masz czy co?
    >
    > Rozumiem, ze jak ja pojade do afryki, to mam prawo wrzeszczec na wszystkich?
    >
    > Troszke szacunku dla samych siebie, a nie na kolano bo "cudzoziemiec".
    >
    > zapewniam cie, ze "gruby bogaty niemiec" w podobnej sytuacji jeszcze napisalby
    > skarge do organizacji visa, oraz do pascala, zeby wpisali w przewodnik, ze ten
    > hotel trzeba omijac, bo nie dosc, ze kradna, to jeszcze nie umieja naprawic
    > szkody jak sie ich zlapie za reke.

    Jezu. Czy ty dzisija masz zastuj umysłowy.
    Chodzi mi o to, że facet może mieć kartę w równie kosmicznej walucie jak
    złotówki.
    Ty mu 1000 zł wziąłeś za dużo i 1000 zł mu oddałeś i z twojego punktu
    widzenia wszystko jest ok, jeśli myslisz w terminach "lokalnych". Tak
    samo myślą w hotelu.
    Mimo, że ty uważasz, że oddałeś co wziąłeś, to facet narzeka, bo dostał
    mniej niż mu wziąłeś.