  • 1. Data: 2007-08-20 08:10:26
    Temat: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: "krystian_z" <a...@a...com.pl>

    cześć,
    byłem za granicą, parę dni spędziłem w hotelu,
    gdy doszło do płacenia zapłaciłem gotówką,
    ale wcześniej przy meldowaniu zrobili kopię mojej Karty kredytowej,
    po powrocie do domu okazało sie, że oprócz gotówki pomyłkowo obciazyli
    jeszcze moja KK,
    po paru mejlach zwrócili pieniądze na KK.
    ALE obciazenie (520 dolarów) wyniosło 1490,88 zł a zwrot (520$) 1409,90 zł
    róznica prawie 100 zł, czyli przez czyjąś nieuwage straciłem prawie 100 zł,
    co się robi w takich sytuacjach ?
    czy ktos z Was miał z takim czymś do czynienia ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-20 11:09:34
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > zł,
    > co się robi w takich sytuacjach ?
    > czy ktos z Was miał z takim czymś do czynienia ?

    Na moj chlopski rozum, to niewiele zdzialasz. Niestety zloty nie jest waluta
    wymienialna, dlatego sa te roznice kursowe.
    Mialem zblizona sytuacjie, we francji kupowalem pene towary, po 2 tygodniach
    przyla mi koreka, ze wzgledu na jakies tam obnizki czy cos, ktorych mi
    wowczas nie skalkulowano, roznica wyniosla smieszne 20 funtow i dokladnie
    tyle mi powiekszyli konto (cena byla podana w funtach jak i w euro). Euro
    jak i funt sa wpelni wymienialne, wiec chyba u ciebie o to chodzi, ze zlkoty
    nie jest wymienialny i musza go najpierw sprzedawc a potem kupowac czy jakos
    tak:)

  • 3. Data: 2007-08-20 11:37:09
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    swen pisze:

    > Niestety zloty nie jest waluta
    > wymienialna, dlatego sa te roznice kursowe.

    Możesz podać źródło tej rewelacji?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    kuba [at] kowalczuk (KROPKA) net

  • 4. Data: 2007-08-20 11:48:00
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Kuba pisze:

    > Możesz podać źródło tej rewelacji?

    Nie karm, bo urośnie.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 5. Data: 2007-08-20 11:59:41
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Możesz podać źródło tej rewelacji?

    A jest?
    O to przepraszam, widac miedzy czasie sie zrobil wymienialny. A mozesz
    powiedziec skad w takim razie te roznice kursowe?

  • 6. Data: 2007-08-20 12:16:56
    Od: aa <a...@a...pl>

    krystian_z wrote:
> [...]
    > co się robi w takich sytuacjach ?
    > czy ktos z Was miał z takim czymś do czynienia ?

    Jak rozumiem reklamowałeś transakcję w swoim banku. To teraz musisz
    jeszcze raz reklamować. Najlepiej pisemnie.

    No chyba że zrobiłeś coś strasznie głupiego jak np. rozmowa z
    obciążającym. W takim przypadku to pozostaje Ci prośba o zwrot różnicy a
    w przypadku odmowy(prawie pewnym) pozew sądowy.

  • 7. Data: 2007-08-20 12:20:53
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    swen <n...@n...com> napisał(a):

    > A jest?
    > O to przepraszam, widac miedzy czasie sie zrobil wymienialny.

    Azali zmian nie dostrzegasz na swiecie doczesnym powiazanych z wymienialnoscia
    waluty naszej? Toz larum graja, cynkciaze kantory pozakladali, Pewxy
    pozamykano...a ty spisz....?

  • 8. Data: 2007-08-20 12:37:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Na moj chlopski rozum, to niewiele zdzialasz. Niestety zloty nie jest
    > waluta wymienialna, dlatego sa te roznice kursowe.

    Tu widzę też głupoty bredzisz ze swojej ukochanej anglii, królestwa
    dobrobytu

  • 9. Data: 2007-08-20 12:37:22
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> wrote in message

    > Możesz podać źródło tej rewelacji?

    Nie przejmuj się nim i wsadź do KF.
    Tutaj to nic w porównaniu z tym co pieprzy na p.s.prawo.

  • 10. Data: 2007-08-20 12:38:44
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Azali zmian nie dostrzegasz na swiecie doczesnym powiazanych z
    > wymienialnoscia
    > waluty naszej? Toz larum graja, cynkciaze kantory pozakladali, Pewxy
    > pozamykano...a ty spisz....?

    O nie zauważył bo pewexów w Anglii nie było.
    Jedyną prawdziwą walutą wymienialną jest oczywiście tylko i wyłącznie funt.
    Reszta to pseudopodróby.