  • Data: 2005-06-08 11:21:51
    Temat: Re: nie chce tam byc
    Od: "basia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dziekuje wszystkim którzy sie wypowiedzieli (szczególnie ATZ Rzeszow).
    Szukałam troche w Internecie i przy okazji reklamy TV o prawach konsumenta
    znalazłam cos takiego:
    "Wielu z nas dokonuje zakupów po tzw. prezentacji domowej. Kupujemy
    w ten sposób garnki, filtry do wody, kosmetyki i inne, atrakcyjnie
    wyglądające produkty. Zamawiamy usługę montażu żaluzji, wymiany okien itp.
    I w tym wypadku mamy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem
    przedsiębiorstwa, w terminie 10 dni. Przy tak zawieranych umowach,
    obowiązkiem przedsiębiorcy jest okazanie dokumentu potwierdzającego
    prowadzenie działalności gospodarczej i dokument tożsamości.
    Poinformowanie konsumenta na piśmie, przed zawarciem umowy o prawie
    odstąpienia od umowy w terminie 10 dni, wręczenie wzoru oświadczenia o
    odstąpieniu. Wzór powinien zawierać dane przedsiębiorcy, nazwę,
    adres"
    Nie chodzi mi o to ze to przymusowe podpisanie umowy ale o to ze jedno OFE
    (nie chciałam robic antyreklamy ale niestety po takim potraktowaniu napisze ze
    chodzi o poteznego CU) łamie moje prawa i dlatego tym bardziej nie chce w nim byc.
    Może dzisiaj znajde cos wiecej, choc nie mam pojecia kogo (KNUiFE, ZUS, CU,
    rzecznika praw konsumenta?) i w jakiej formie poinformowac o nieprzestrzeganiu
    prawa do zerwania umowy w okresie 10 dni i wprowadzaniu mnie w bład poprzez
    informowanie o "nieodwołalnym oświadczeniu woli".
    Gdyby ktos jeszcze posiadał pomocne informacje prosze o odpowiedz

    pozdrawiam
    basia