  • Data: 2005-06-09 16:07:21
    Temat: Re: nie chce tam byc
    Od: maHo <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    ATZ Rzeszow wrote:
    [ciach]

    > Na stronie mojego ofe znalazlem linka do takiego oto rozporzadzenia
    > http://www.ofedom.pl/akty/index.html
    >
    > Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy
    > emerytalnych
    > RRM z dnia 9 czerwca 1998 r. w sprawie sposobu i trybu zawarcia umowy, na
    > podstawie której następuje uzyskanie członkostwa (...)
    >
    > Dz. U. Nr 84, poz. 534, str. 3114:
    >
    > "$3. Formularz umowy powinien zawierać:
    > 1) informację o (...)
    > 2) informacje o skutkach rozwiązania umowy z ofe lub rezygnacji z
> [...]

    W Rzeczpospolitej z 30 kwietnia 2005 , na żółtych stronach był artykuł z
    którego wynika że jeżeli podpisujesz jakąkolwiek umowę ubezpieczeniową z
    agentem lub brokerem, musi ci przedstawić na piśmie troche informacji.
    między innymi ile ubezpieczycieli ma w swojej ofercie, do jakiej sumy
    jest ubezpieczony od czegoś (chyba OC). Jeżeli ci tego nie przedstawił,
    można zerwać umowę bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    Pytanie tylko czy to dotyczy także umów dotyczących OFE i czy agent
    inicjatorki wątku takich informacji nie przestawił, ale to może być
    *coś* o co można zahaczyć sprawę.

    pozdrav

    maHo