  • Data: 2005-06-08 19:07:31
    Temat: Re: nie chce tam byc
    Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S.T." napisał:
    > Bo na ile pamietam, to opłatę mogą sobie potrącić wyłącznie
    > z wpłaconych składek, a o żadnej 'kieszeni' nie było mowy.

    Od 1 kwietnia 2004 r weszła w zycie nowelizacja ustawy o OFE i niestety aby
    OFE kogokolwiek wytransferowało, trzeba wpłacić pieniądze (przelew na
    rachunek bankowy) !!! Niestety ...

    > Skoro nic do nich nie wpłynęło to nic nie tracisz.
    > Dodatkowo coś mi jeszcze świta, że jeżeli po wpisaniu się, przez
    > bodajże rok nie wpłynęła zadna składka,to chyba sami Cię wypiszą.

    Nic z tych rzeczy ! Z nikąd nikogo nie wypisują, co za bzdury ... Ani przed
    zmianą ustawy tak nie było, ani po zmianie. Przepis, który Ci się kołacze po
    głowie mówi o tym, że jeśli przez rok nie wpłyną żadne składki, staż
    członkowski przestaje się liczyć, co znaczy, że przy wpływie kolejnej
    składki po ponad rocznym okresie bezskładkowym OFE potrąca Ci wyższą
    prowizję, tak jak dla nowoprzystępujących członków.

    > Ale nie dam sobie za to nic uciąć,
    > a ustawy szukać mi się nie chce ;-)

    Dobrze że nic nei dałeś sobie uciąć :)

    Pozdroofka