    From: "Kasia" <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nacjonalizacja bankow
    Date: Fri, 22 Mar 2002 11:12:13 +0100

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał

    > A może my to tacy wyjątkowi jesteśmy? :-)))

    Chyba juz jak na nasze pokolenie wyjatkowi nie jesteśmy (i tu znowu
    przejawia się mój optymizm), myślimy juz trochę innymi kategoriami niz nasi
    rodzice choćby ... oczywiście niczego im nie ujmując :-)

    > Ha! O Francuzach to wiem z drugiej ręki - może nawet przebijają tego
    > "mojego" Holendra.
    > Tym niemniej muszę przyznać, że miałem z nimi kiedyś dosyć przelotny
    > kontakt i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony - może to wyjątek, a może
    > zasługa kontaktu tylko przelotnego... nie wiem.

    Pewnie po części jednego i drugiego - aczkolwiek jak widzimy na przykładzie
    pani z US wszędzie zdarzają sie chlubne wyjątki.

    > Kiedyś to się pewnie zmieni... (znowu pokolenia? :-)

    To chyba zależy też po części od naszego rynku. Jeśli bedzie on bardzo
    atrakcyjny i perspektywiczny dla inwestorów zagranicznych to i ich podejście
    do inwestowania u nas (a zatem i do zsyłanej tu na banicje kadry
    menagerskiej) będzie inne ...

    > A może ta pani jest jeszcze młoda i niedoświadczona?
    > Jeśli tak, to starsze koleżanki w końcu ją wszystkiego nauczą :-(
    > Gdyby tak np. odłożyła błędną deklarację na kilka latek, to po takim
    > czasie uzbierałyby się niezłe odsetki i jej może też by coś z tego
    kapnęło?
    > Ależ jestem zgryźliwy :-)

    No wiesz - własnie to była taka błedna deklaracja sprzed 3 lat ! Tyle że nic
    nie było do dopłaty ... :-)). No swoja drogą ciekawe co byłoby gdyby była
    jakaś dopłata .... hmmm ...

    > ale to wola ludu...

    Polacy albo mają bardzo krótką pamięć albo ... ale nie chcę tu nikogo
    obrażać ...ale jest takie przysłowie " Polak i przed szkodą i po szkodzie
    ....(ciach). "

    > Rozumiem.

    THX

    A jeśli juz miałabym do tego USA

    > Ładna wizja :-)

    Super - powiem więcej - ja ją juz po części realizuję - za miesiąc !!!
    Wprawdzie nie po Atlantyku - ale po ciepłym morzu !! Póki co - wystarczy
    :-))))