  • Data: 2002-03-22 11:38:27
    Temat: Re: nacjonalizacja bankow
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:02032211582527@polnews.pl...

    > No cóż, sądząc po niektórych znajomych mi osobach to jednak trochę
    > jesteśmy :-))

    W sumie to miłe tak sobie pomyślec że jest sie wyjatkowym - chyba zacznę się
    choć troszke z tym oswajac skoro tak mówisz :-))

    > Właściwie to należałoby sięgnąć do bardziej szczegółowych badań
    > elektoratów - zwłaszcza tych z przekrojami wiekowymi.
    > Nie ma to jak statystyka :-)

    To jeszcze nie wiesz że statystyki kłamią ? :-)))

    > To na pewno, każda generacja myśli trochę inaczej (zwłaszcza ostatnimi
    > czasy - w sensie historycznym oczywiście).

    Miałam na myśli myslenie w sensie businesowym, rynkowym ... :-)))

    > To też chyba kwestia mentalności.
    > Skoro całe pokolenie myślało, że chodzą u nas białe niedźwiedzie,
    > to musi jednak upłynąć trochę czasu aby to zmienić.

    To też racja ... No mam nadzieję, że Ci co tu zyją juz kilka lat pozbyli się
    wizji miśków chodzących po naszych ulicach już 10 km za W-wą :-)))

    ale jest takie przysłowie " Polak i przed szkodą i po szkodzie

    > A to przysłowie to funkcjonuje juz od bardzo dawna i jak widać stale
    > jest aktualne - coś w tym jednak musi być.
    > Z drugiej strony pewnie dałoby się tak powiedzieć o większości nacji, tyle
    że
    > u nas ma jakieś takie bardzo praktyczne przełożenie :-)))

    Jak wiele innych naszych narodowych przypadłości - których eksponowanie nam
    bardzo dobrze wychodzi :-)))

    > :-o - to faktycznie super! Życzę udanych wakacji!
    >
    > A tu jeszcze takie jedno śmieszne o statkach:

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020322/publicystyka/
    publicystyka_a_4.html#9

    Dzięki - Angole to zawsze sobie jakiś problem wymyślą ... Zazdroszczę im
    nawet że muszą je sobie wymyśłać - my za to mamy ich pod dostatkiem :-)))

    p.s. zaraz nas ktoś posądzi o spam !!! Ratunku !!!