  • Data: 2002-03-22 15:08:44
    Temat: Re: nacjonalizacja bankow
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Hi,hi - a co na to banki państwowe?
    >
    >Złośliwiec :-)))

    Tak jakoś nie mogłem się powstrzymać :-))

    >Też jakoś nie chcą się wpakować w niepewny kredyt ...

    Pewnie nie dostały jeszcze prikazu...

    >Ja rzekłabym że na końcu tego łańcuszka jesteśmy my - podatnicy, którzy to
    >wszystko bez gadania (tzw. "morda w kubeł" - my i tak zrobimy co chcemy - bo
    >jesteśmy waszymi wybrańcami) sfinansują .....

    A gdzie Twoja postawa obywatelska ?!
    Widziałem niedawno w telewizorze młodego człowieka, który na
    pytanie co sądzi o nowym podatku od dochodów kapitałowych
    z całą prostodusznością odparł, że skoro budżet w potrzebie
    to on się chętnie podzieli.
    I co Ty na to? gdyby tak wszyscy.... :-)))

    >Zamówienia jak widac dzięki Bogu były - jak jest teraz, to nie wiem ... Ale
    >żeby tak sie wpakowac pomimo zapewnionego zbytu ... kurcze nie znam
    >szczegółów tych kontraktów, ale mniemam że warunki były kiepsko negocjowane

    Możliwe, niestety też nie wiem.

    >... oby tylko zdobyc zamówienia ...

    To bardzo powszechne podejście, a wśród mniejszych firm wręcz nagminne.
    Jak widać różnie się to kończy..

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl