  • Data: 2002-03-22 14:30:01
    Temat: Re: nacjonalizacja bankow
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ech, Tobie to dobrze...

    No pewnie - nie narzekam ! :-)

    > ? dziwne...

    Też się czasem dziwię ... hi hi !

    > To dzięki jeszcze raz :-)))

    A proszę proszę - na mnie mozna liczyć :-)

    > Hi,hi - a co na to banki państwowe?

    Złośliwiec :-))) Też jakoś nie chcą się wpakować w niepewny kredyt ...

    Och
    :-)))

    > ..a huty PKP - no ale na końcu tego łańcuszka czasem jest nasz
    > budżet, który to załatwi :-)

    Ja rzekłabym że na końcu tego łańcuszka jesteśmy my - podatnicy, którzy to
    wszystko bez gadania (tzw. "morda w kubeł" - my i tak zrobimy co chcemy - bo
    jesteśmy waszymi wybrańcami) sfinansują .....

    > Kary to faktycznie przykra sprawa, ale portfel zamówień to chyba jest?
    > A może nasi też się w końcu nauczą spawać i wszystko będzie dobrze :-)

    Zamówienia jak widac dzięki Bogu były - jak jest teraz, to nie wiem ... Ale
    żeby tak sie wpakowac pomimo zapewnionego zbytu ... kurcze nie znam
    szczegółów tych kontraktów, ale mniemam że warunki były kiepsko negocjowane
    ... oby tylko zdobyc zamówienia ...

    > ps. nie masz przypadkiem dzisiaj imienin? - jeśli tak to wszystkiego
    > najlepszego!
    > Gapa ze mnie :-(

    Przypadkiem nie mam - ale miłe życzenia zawsze się przydadzą - dzięki :-))))