    From: "Kasia" <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nacjonalizacja bankow
    Date: Fri, 22 Mar 2002 09:24:43 +0100

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał

    > Ciekawe ile pokoleń zajmie zmiana :-)))

    No ja jestem w tym względzie optymistką - myslę że jedno pokolenie
    wystarczy - juz na naszym przykładzie widać że idzie ku lepszemu :-))

    > Ja ulubionego nie mam :-)
    > Z moich doświadczeń wynika, że niekoniecznie reprezentujący go ludzie
    > cechują się wysokimi kompetencjami, ale za to mają bardzo wysokie
    > mniemanie o sobie. Ale to tylko moje doświadczenia i nie chciałbym
    > generalizować.

    Mam podobne - ale reszta komentarza niżej ...

    > Miałem kiedyś do czynienia z holenderskim przedstwicielem holenderskiego
    > kapitału (ale to sektor niebankowy) - takiego niezdecydowania i zmieniania
    > co tydzień poglądów i koncepcji to jeszcze w życiu nie widziałem.

    A miałeś do czynienia z Francuzami ? To dopiero jest jazdka, sam mniód jak
    to mówią :-))) Dwa lata negocjowac z nimi można .... i to jeszcze nie koniec
    !

    > Nie wiem czy oni tam u siebie też tak działają, czy tylko do nas
    przysyłają
    > jakiś "piąty garnitur".

    Dokładnie jak napisałeś - przysyłają tu kolesi, którzy są ciency, a z racji
    że to np. dobry znajomy kogoś tam - to trzeba by mu dać dobrą posadę i mile
    połechtać jego ego - niech sobie pokieruje ludźmi gdzieś w jakimś kraju
    "trzeciego świata" :-))) - to było celem dokończenia komentarza ...

    > Życzmy sobie więcej takich pracowników US.
    > Ciekawe tylko czy ta pani jest tam w jakiś sposób doceniana?

    Znając tego tupy instytucje .. to jest wynagradzana tak samo jak pani zza
    biurka obok, która pije kawe przez 1/3 dnia, przez kolejną 1/3 gada przez
    telefon w sprawach prywatnych, pozostaje 1/3 podczas której może z nudów
    załatwi kilka spraw .... Dlatego życzliwość ludzi pracujących w urzędach
    jest tylko i wyłącznie związana z charakterem danej osoby .. nie zaś ze
    stosowaniem jakichkolwiek systemów motywacyjnych ...

    > coż...u władzy są zdaje się ludzie przyzwyczajeni do różnych takich
    > "niekonwencjonalnych" metod działania

    Ano :-(((

    > Skoro już mówimy o tych rzeczach - nie sądzisz, że dużo dobrego mogłaby
    > przynieść zmiana zasad wynagradzania funduszy?
    > W tej chwili dostają swój % zupełnie niezależnie od wyników - bez mała
    > w myśl zasady "czy się stoi, czy się leży..." (bez urazy, to nie do
    Ciebie:-)
    > Gdyby tak to zmienić na udział w wypracowanych zyskach, to motywacja
    > byłaby chyba zdecydowanie większa.
    > Co tym sądzisz?

    Powiedzmy że mam przemyślenia na ten temat .. ale nie powinnam sie
    wypowiadać publicznie na ten temat ... Wiadomo z jakich względów :-)))

    > Tak bardzo się nie przejmuj tym co ja tutaj piszę :-)))

    Oki - ja generalnie wyluzowana jezdem :-)

    > Nie każdy może i nie każdy chce się wynosić.
    > A co do statku, to hm... pomysłowość ludzka nie ma granic :-)

    Ja też kocham moją ojczyznę :-)) I nie chce mi się emigrować, no chyba że
    kiedys trzeba będzie za chlebem ... Ale póki co - to jestem optymistką -
    mam nadzieję że nie będę musiała ! A jeśli juz miałabym do tego USA
    koniecznie wyemigrować - to najchętniej na pięknym żaglowcu :-)))