  • Data: 2018-11-22 21:26:06
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 listopada 2018 20:08:20 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > w biedronku ostatnio mi kasjerka powiedziała, że z blika korzystam
    > ja...i jeszcze jedna pani ;-)

    A masz coś z tego czy lubisz?
    Dla mnie w porównaniu z kartą jest to droga przez mękę.
    Osobiście też nie widziałem w sklepie nikogo blikiem płacącego.
    W leclercu np. nie pozwalają w kasie samoobsługowej, trzeba iśc do zwykłej.
    A w biedronku kasjer może włączyć blik od razu czy trzeba szukać, czy nacisnąć F1 a
    może F4?
    blik sprawdza się w bankomatach (jeśli bank nie jest głupi i nie psuje tego durną
    TOiP) i ew. w necie - ale jedynie jako alternatywa dla przelewu, a nie dla karty
    (chargeback).
    Ale jak się płaci przez np. payU to sprzedawca nie zna numeru konta do ew. zwrotu.
    Hmm, chyba że to problem z payU, a nie z blikiem i tak samo będzie z kartą albo
    przelewem (nie tylko "szybkim").
    No ale za 5% moneyback można sję zmusić.
    Biletomat w autobusie jest w tym przyjacielem, szkoda że załatwi mi to 500zł jedynie
    w 3 z tych 6 miesięcy.