  • 1. Data: 2004-07-02 19:39:38
    Temat: mona miec _tylko_ dodatkowa KK?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    może odpowiedź jest banalna i prosta, ale nie wiem...:
    czy właściciel karty kredytowej i rachunku/limitu może zrezygnować z
    własnej karty (głównej), a pozostawić dodatkową, np. żony?

    zbyszko janke

  • 2. Data: 2004-07-02 19:44:56
    Temat: Re: mona miec _tylko_ dodatkowa KK?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > czy właściciel karty kredytowej i rachunku/limitu może zrezygnować z
    > własnej karty (głównej), a pozostawić dodatkową, np. żony?

    Nie, bo dodatkowa jest przyznawana w ramach umowy z Tobą i Ty odpowiadasz za
    karty dodatkowe. Więc jeżeli Ty zrezygnujesz, to karta dodatkowa traci rację
    bytu.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-07-02 19:52:27
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn"

> [...]
    odpowiadasz za
    > karty dodatkowe. Więc jeżeli Ty zrezygnujesz, to karta dodatkowa traci

    ale nie chcę zrywać umowy. ja nie chcę tylko mojej karty, głównej, za
    wydatki z karty dodatkowej dalej będę odpowiadał i opłacał je...

    zbyszko

  • 4. Data: 2004-07-02 19:56:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale nie chcę zrywać umowy. ja nie chcę tylko mojej karty, głównej, za
    > wydatki z karty dodatkowej dalej będę odpowiadał i opłacał je...

    Nie możesz zrezygnować z karty nie wypowiadając umowy o nią. A tym samym
    pozbywasz się dodatkowych.

  • 5. Data: 2004-07-02 20:26:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 21:39:38 +0200,
    osoba podpisana: janke <j...@p...onet.pl>
    napisała:
    > może odpowiedź jest banalna i prosta, ale nie wiem...:
    > czy właściciel karty kredytowej i rachunku/limitu może zrezygnować z
    > własnej karty (głównej), a pozostawić dodatkową, np. żony?

    We wszystkich znanych mi regulaminach jest tak, ze likwidacja głównej
    karty implikuje wypowiedzenie umowy.
    Choć czasami też bym chciał takie rozwiązanie, jak Ty. (Co prawda nie w
    kontekście żony, a braci)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam

  • 6. Data: 2004-07-02 21:09:36
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Glenn wrote:

    > Nie możesz zrezygnować z karty nie wypowiadając umowy o nią. A tym
    > samym pozbywasz się dodatkowych.

    W Multibanku to chyba mozliwe ;-)
    Rezygnowałem dzisiaj w odnowienia KK w Multibanku. Ekspert od KK który mi
    się trafił twierdzi że dyspozycję nieodnowienia KK owszem przyjął
    telefoniecznie (jest na to 60 dni) ale na umowę należy wypowiedzieć osobno
    na piśmie. Niespecjalnie mnie interesują praktyczne konsekwencje stanu
    "umowa bez karty", ale ponoć w Multibanku tak się da ;-).

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-07-02 21:13:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > na piśmie. Niespecjalnie mnie interesują praktyczne konsekwencje stanu
    > "umowa bez karty", ale ponoć w Multibanku tak się da ;-).

    Oooo - a to ciekawostka przyrodnicza ;-))) No to zrób eksperyment dla dobra
    ogółu i sprawdź, czy karty dodatkowe będą działały.

  • 8. Data: 2004-07-02 21:33:38
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Glenn wrote:

    > Oooo - a to ciekawostka przyrodnicza ;-))) No to zrób eksperyment dla
    > dobra ogółu i sprawdź, czy karty dodatkowe będą działały.

    Kart dodatkowych nie ma i już nie będzie - musiałbym za nie zapłacić.
    Ale może Ty spróbujesz? Założę się że procedury w mBanku są takie same ;-)

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2004-07-02 21:40:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale może Ty spróbujesz? Założę się że procedury w mBanku są takie same ;-)

    Nie mam kart dodatkowych.

  • 10. Data: 2004-07-03 06:39:10
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Oooo - a to ciekawostka przyrodnicza ;-))) No to zrób eksperyment dla
    dobra
    > ogółu i sprawdź, czy karty dodatkowe będą działały.

    Zadna ciekawostka... tak to dziala prawie we wszystkich bankach. W grudniu
    zrezygnowalem z odnawiania KK Raiffeisena, a moja zona uzywa swojej (ktora
    oczywiscie byla dodatkowa do mojej) do dzis dzien.

    MAd Hat
    ter