  • 21. Data: 2002-05-18 01:19:54
    Temat: Re: Millennium - pierwszy zgrzyt
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Sylwester Hendzel <s...@l...freak.pl> writes:

    > To ma piernik do wiatraka ze to banku brocha zeby takie dane
    > zabezpieczyc, nie? Ew. zaznaczyc na kopercie ze sa to dane poufne.

    Taak, najlepiej wielkimi literami "DANE POUFNE - BIG BANK" (w krajach
    anglojezycznych byloby jeszcze ciekawiej), zeby bylo widac przed wyjeciem
    listu ze skrzynki.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 22. Data: 2002-05-18 10:19:55
    Temat: Re: millennium - drugi zgrzyt - było: Millennium - pierwszy zgrzyt
    Od: ".:marcin:." <j...@i...pl>

    > plus opłaty związane z mieszkaniem (czynsz, gaz, prąd,
    > telefon).
    Na opłaty związane z mieszkaniem zakładają, że wydajesz 400 zł
    na osobę, więc tego już nie wliczasz...
    pzdr
    marcin

  • 23. Data: 2002-05-18 21:24:14
    Od: c...@i...pl

    On Sat, 18 May 2002 12:19:55 +0200, ".:marcin:." <j...@i...pl>
    wrote:

    >Na opłaty związane z mieszkaniem zakładają, że wydajesz 400 zł
    >na osobę, więc tego już nie wliczasz...

    Hm... A to nie na życie, tak w ogóle? 400 złotych na osobe musi
    zostać, to nie miałoby sensu, jeśli taką kwotę trzeba by przeznaczyć
    na koszty utrzymania mieszkania. Mieszkanie dla 5-cio osobowej rodziny
    2000 - troszkę za dużo, tak myślę...

  • 24. Data: 2002-05-19 06:35:57
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl>

    On Sat, 18 May 2002 21:24:14 GMT, c...@i...pl wrote:

> [...]
    >zostać, to nie miałoby sensu, jeśli taką kwotę trzeba by przeznaczyć
    >na koszty utrzymania mieszkania. Mieszkanie dla 5-cio osobowej rodziny

    To popatrz się na to inaczej - spróbuj utrzymac 5-cio osobową rodzinę
    za 2000. Gdyby ludziom zaproponowac cos takiego to rozlegly by
    sięgłosy oburzenia, że to śmierć głodowa.
    Nie zapominja rownież, że obciążenie kredytem mieszkaniowym będzie
    trwało dobrych kilka lat w czasie których trzeba normalnie
    funkcjonować.

    POZDR

  • 25. Data: 2002-05-19 11:47:44
    Od: c...@i...pl

    On Sun, 19 May 2002 08:35:57 +0200, Izopropanol <m...@k...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >Nie zapominja rownież, że obciążenie kredytem mieszkaniowym będzie
    >trwało dobrych kilka lat w czasie których trzeba normalnie

    No to nie do końca się rozumiemy. Ja tylko uważam, że 400 na osobę na
    same koszty utrzymania mieszkania, to dużo. A czy 400 złotych
    wystarcza na życie, to inna sprawa. Ale to jakieś 13złotych na dzień,
    więc myślę, że jak ktoś się postara, to przeżyje. Zresztą, ludzie tak
    żyją w Polsce, więc musi się dać :)

  • 26. Data: 2002-05-19 12:10:15
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > wystarcza na życie, to inna sprawa. Ale to jakieś 13złotych na dzień,
    > więc myślę, że jak ktoś się postara, to przeżyje. Zresztą, ludzie tak

    da sie tak zyc rok, dwa moze trzy, ale w koncu buty sie rozleca,
    ubrania przetra itd. a kredyt mieszkaniowy ma trwac lat...
    ze 20? 30? w tak dlugim okresie _oczywiscie_ zarobki sie zmienia, miejmy
    nadzieje ze wzrosna, ale jesli nie, to - w tak dlugim okresie - nie mozna
    wydawac pieniedzy tylko na jedzenie...
    dlatego trudno sie dziwic bankom, ze chca zeby rata stanowila stosunkowo
    (w porownaniu do innego rodzaju kredytow) maly procent dochodow.

    pozdrawiam

    romekk