  • 1. Data: 2002-05-13 20:17:09
    Temat: BRAAAAWOOOO ING-BSK
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    1. Karty z BSK nie dzialaja
    2. Wyplaty w bankomatach nie dzialaja
    3. Wyplaty w okienkach kasowych nie dzialaja

    Takiego syfu jeszcze nie widzialem
    Czy to juz koniec ING-BSK ?

  • 2. Data: 2002-05-13 20:22:52
    Temat: Re: BRAAAAWOOOO ING-BSK
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > 1. Karty z BSK nie dzialaja
    > 2. Wyplaty w bankomatach nie dzialaja
    > 3. Wyplaty w okienkach kasowych nie dzialaja
    Fajny bank =)

    > Czy to juz koniec ING-BSK ?
    Moze =)

  • 3. Data: 2002-05-13 20:36:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    4. www.ingbsk.com.pl - tez nie dziala ;-)

  • 4. Data: 2002-05-13 20:38:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 4. www.ingbsk.com.pl - tez nie dziala ;-)

    mnie dziala

  • 5. Data: 2002-05-13 20:39:13
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]
    A jak roki temu bluzgalem na ten zasrany bank to mi sie od grupowiczow
    dostalo
    Teraz powiem - a nie mowilem !
    Po prosty wiedza pracownikow BSK jest zerowa wiec sie nie dziwie ze
    dochodzi do takich wpadek !

    Np. dzis gosc w BSK w Radomiu przekonywal mnie dzis o 14:00 ze
    za 10 minut bankomat bedzie dzialal ! patafian - oszust !

    TB

  • 6. Data: 2002-05-13 20:45:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > mnie dziala

    a u mnie lezy i kwiczy ;-P

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-05-13 20:45:51
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    a zadzwoncie na: 357 70 00 he he -
    pan mowi ze to burza zalala studzienki !
    dobre !
    BSK przebil wszystkich -
    nawet klozety na dworcu w Katowicach
    dzis dzialaly sprawniej niz BSK !

  • 8. Data: 2002-05-13 20:47:01
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > a u mnie lezy i kwiczy ;-P

    poprawka - wstalo i kiwczy ;-P

    --
    JaKI

  • 9. Data: 2002-05-14 11:13:36
    Od: "kriscop" <k...@p...onet.pl>

    > 1. Karty z BSK nie dzialaja
    > 2. Wyplaty w bankomatach nie dzialaja
    > 3. Wyplaty w okienkach kasowych nie dzialaja
    >
    > Takiego syfu jeszcze nie widzialem
    > Czy to juz koniec ING-BSK ?

    to juz drugi raz taka wielka wpadka tego banku od kiedy kupili go cpunowaci
    holendrzy.
    wczesniej i oplaty i dzialanie bylo wyjatkowo dobre.
    przyszli sobie depresyjni holendrzy , myslac , ze naucza nas bankowosci.a
    tym czasem bach , tworzy sie znikajacy holender.

    a takie twierdzenie , ze bylo przeprogramowanie systemu , to taka lipa , ze
    wszyscy za cos podobnego rycza na innego banki.
    caly system im padl i tyle nie dzialalo nic.
    nie tylko interfejs klienta.i cholera wie czy cos wiecej sie nie
    spierdzielilo.(cos przybylo, cos wyparowalo)
    , hehe, tak nawet banki internetowe nie robia.
    za malo holendrzy dostali w dupe. a moze oni tak lubia , wszak u nich juz
    takie wesela mozna zawierac (niech nikt sie tu nie obrazi).
    w dodatku obcinanie sesji...
    kurna dobrze ze mam tez inne banki...
    pozd

  • 10. Data: 2002-05-14 11:38:34
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    > 1. Karty z BSK nie dzialaja
    > 2. Wyplaty w bankomatach nie dzialaja
    > 3. Wyplaty w okienkach kasowych nie dzialaja
    >
    > Takiego syfu jeszcze nie widzialem
    > Czy to juz koniec ING-BSK ?

    wydaje mi sie ze juz o tym bylo na pbb ok godz 17.00

    "ING BSK awaria"

    radek