  • 1. Data: 2002-05-13 20:53:08
    Temat: Millennium - pierwszy zgrzyt
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Dzis dostalem wyciag - listem zwykym wrzuconym do skrzynki. Na wyciagu
    podane nr KK. Szkoda ze jeszcze daty waznosci nie podaja ;-/ gdzie tam mozna
    napisac z uwagami? jest do nich jakis mail?

    --
    JaKI

  • 2. Data: 2002-05-13 21:38:26
    Temat: Re: Millennium - pierwszy zgrzyt
    Od: Sylwester Hendzel <s...@l...freak.pl>

    "Jarosław Popiel" wrote:

    > Dzis dostalem wyciag - listem zwykym wrzuconym do skrzynki. Na wyciagu
    > podane nr KK. Szkoda ze jeszcze daty waznosci nie podaja ;-/ gdzie tam mozna
    > napisac z uwagami? jest do nich jakis mail?

    To jeszcze lite... wczoraj widzialem wetkniete miedzy drzwi do
    mieszkania a framuge, logiem millenium do obserwatora oczywiscie :)))

  • 3. Data: 2002-05-13 21:45:59
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To jeszcze lite... wczoraj widzialem wetkniete miedzy drzwi do
    > mieszkania a framuge, logiem millenium do obserwatora oczywiscie :)))

    A co ma piernik do wiatraka?
    Kto dostarcza korespondencje? Bank czy poczta?

  • 4. Data: 2002-05-14 07:47:43
    Od: Sylwester Hendzel <s...@l...freak.pl>

    minik wrote:

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Kto dostarcza korespondencje? Bank czy poczta?

    To ma piernik do wiatraka ze to banku brocha zeby takie dane
    zabezpieczyc, nie? Ew. zaznaczyc na kopercie ze sa to dane poufne.
    Inaczej niech daja dostep przez swoje www bez autoryzacji, na jedno
    wyjdzie.

  • 5. Data: 2002-05-14 11:10:14
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > zabezpieczyc, nie? Ew. zaznaczyc na kopercie ze sa to dane poufne.
    > Inaczej niech daja dostep przez swoje www bez autoryzacji, na jedno

    To co powiesz na odsylanie w kopercie kserokopii dowodu osobistego wraz z
    umowa do mBanku? Przeciez pracownik na poczcie widzac koperte zwrotna
    mBanku moze ja otworzyc i ma wszystko, co potrzebne do podszycia sie pod
    Ciebie. Czy to nie jest kpina?

    W wielu bankach sa luki, przeciez inne banki tez wysylaja wyciagi z
    numerami kart, a listonosz czesto zostawia u sasiada, na wycieraczce, za
    framuga w drzwiach, albo skrzynka pocztowa sie nie zamyka (b.
    czesto w blokach).

    Mozna miec tylko pretensje do banku, ze podaje caly numer, a nie jego
    kilka cyfr. Zaden bank przeciez nie pisze na wyciagach, ze poufne itp.
    Poza tym majac wyciag kogos wiesz ile ten gosc ma pieniedzy na koncie, co
    tez nie powinno trafic w rece niepowolane.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2002-05-14 13:04:18
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > zabezpieczyc, nie? Ew. zaznaczyc na kopercie ze sa to dane poufne.
    > Inaczej niech daja dostep przez swoje www bez autoryzacji, na jedno

    I co z tego ze sobie wydrukuje napis POUFNE jak i tak pani z poczty ktora
    sie spieszy do domq obiad gotowac wpieprzy do skrzynki i myka dalej?

  • 7. Data: 2002-05-14 15:14:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > I co z tego ze sobie wydrukuje napis POUFNE jak i tak pani z poczty ktora
    > sie spieszy do domq obiad gotowac wpieprzy do skrzynki i myka dalej?

    eeee spoko.
    Moj listonosz jest the besciak i tak.Mnie wladowal cos jakiejs kobity z CITI
    (ale to jakies inwestycyjne czy cos bylo), teraz widze tez z PKO BP zostawil
    komus.
    Numer polega na tym, ze zgadzaja sie tylko numerki np 1/25 ale ulica jest
    juz ZUPELNIE inna :))) Jak on to robi to ja nie wiem

  • 8. Data: 2002-05-14 16:27:37
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > Numer polega na tym, ze zgadzaja sie tylko numerki np 1/25 ale ulica jest
    > juz ZUPELNIE inna :))) Jak on to robi to ja nie wiem

    =)

  • 9. Data: 2002-05-14 16:46:56
    Od: Sylwester Hendzel <s...@l...freak.pl>

    minik wrote:

    > I co z tego ze sobie wydrukuje napis POUFNE jak i tak pani z poczty ktora
    > sie spieszy do domq obiad gotowac wpieprzy do skrzynki i myka dalej?

    Idac tym tokiem rozumowania moze ciepnac liscik z wyciagami i numerami
    do smietnika i pojsc do domu... :) Na pytanie: "Pani, gdzie list?"
    odpowie "Ni wim :DD Polecony byl?". I mamy mozliwosc zabezpieczenia sie
    przed takimi numerami? Ja tam odpuscilem sobie papierowe wyciagi...
    proste.

    Sylwester Hendzel
    Szczecin

  • 10. Data: 2002-05-14 18:37:39
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Sylwester Hendzel pisze:
    >I mamy mozliwosc zabezpieczenia sie
    >przed takimi numerami?

    PKO BP SA daje możliwość odbioru wyciągu w oddziale/agencji.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !