  • 1. Data: 2002-05-13 20:41:48
    Temat: OT Ile US ma na oddanie kasy???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wyslalem PITa jakos 20 marca, kiedy moge sie spodziewac zwrotu kasy??? :)

    P.S. Warszawa-Ursynow-Wynalazek 3

    W poprzednich latach zawsze jakos w maju mi zwracali, ale nie mam bladego
    pojecia kiedy wysylalem.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-13 20:52:08
    Temat: Re: OT Ile US ma na oddanie kasy???
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <a...@a...com> napisał(a):

    > Wyslalem PITa jakos 20 marca, kiedy moge sie spodziewac zwrotu
    > kasy??? :)

    Chyba mają 3 miesiące.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 3. Data: 2002-05-13 21:05:05
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

    > Chyba mają 3 miesiące.

    Potwierdzam

  • 4. Data: 2002-05-13 21:08:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Potwierdzam

    To wiem, ale czy od momentu zlozenia zeznania podatkowego czy od maja?

  • 5. Data: 2002-05-13 21:12:30
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    > To wiem, ale czy od momentu zlozenia zeznania podatkowego czy od maja?

    To pierwsze ;-)

    <slawomir 'at' tobis . pl >

  • 6. Data: 2002-05-13 22:02:30
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    >P.S. Warszawa-Ursynow-Wynalazek 3
    >
    >W poprzednich latach zawsze jakos w maju mi zwracali, ale nie mam bladego

    US powinien Ci oddać kasę najpóźniej do 20 czerwca. Wszystko zależy od kwoty:)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2002-05-14 07:45:14
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "sdolina" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > US powinien Ci oddać kasę najpóźniej do 20 czerwca. Wszystko zależy od
    kwoty:)

    Zgadza się - im wyzsza kwota tym później się jej spodziewaj ....

  • 8. Data: 2002-05-14 07:46:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zgadza się - im wyzsza kwota tym później się jej spodziewaj ....

    eee 500 zl to chyba nie za duzo??? :) Bede czekal z niecierpliwoscia juz
    mysle na co to wydac :)

  • 9. Data: 2002-05-14 07:58:40
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > eee 500 zl to chyba nie za duzo??? :) Bede czekal z niecierpliwoscia juz
    > mysle na co to wydac :)

    Spokojnie możesz planować - 500 zł oddaja od ręki (oczywiście jak na US)

  • 10. Data: 2002-05-14 08:01:20
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    > eee 500 zl to chyba nie za duzo??? :) Bede czekal z niecierpliwoscia juz
    > mysle na co to wydac :)

    moze na rower ?
    bedziesz wtedy duzo jezdzil i bedziesz mniej aktywny na pbb :-)))

    radek