  • 1. Data: 2002-05-13 23:36:03
    Temat: Eurocard/Mastercard
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem zainteresowany wyrobieniem karty kredytowej
    rozliczanej w systemie Eurocard/Mastercard.
    Czy mozecie cos polecic?

    Ja natrafilem jedynie na karte Partner banku PEAKO SA.
    Ale czy ma ktos jakies doswiadczenia z powyzsza karta?
    Jest dostep do rachunku karty przez telefon?
    I czy kredyt jest np. przez kilkadziesiat dni nieoprocentowany
    jak np. kredytowa VC BZWBK?

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 2. Data: 2002-05-14 06:18:10
    Temat: Re: Eurocard/Mastercard
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jestem zainteresowany wyrobieniem karty kredytowej
    > rozliczanej w systemie Eurocard/Mastercard.
    > Czy mozecie cos polecic?

    EC/MC Citibanku, podobno przez 3 miesiące rozliczane przez $ ale póżniej ma
    być Eur.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2002-05-14 06:41:14
    Od: Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl>

    Stiwi wrote:

> [...]
    > Jest dostep do rachunku karty przez telefon?
    > I czy kredyt jest np. przez kilkadziesiat dni nieoprocentowany

    Dowiadywalem sie w banku i studiowalem TOiP: karta PARTNER

    Pekao SA nie ma grace period, kredyt jest oprocentowany

    od poczatku.

    Pozdrawiam,

    --
    Andrzej

  • 4. Data: 2002-05-14 06:48:35
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jest dostep do rachunku karty przez telefon?
    > I czy kredyt jest np. przez kilkadziesiat dni nieoprocentowany

    ING Bank Slaski bedzie wydawal na dniach (albo juz wydaje) EC/MC z grace
    periodem. Jezeli nie zalezy Ci na zacaiaganiu kredytu to ta powinna byc lepsza
    od Partnera. Oprocentowania ok 30 % PA - Partner chyba 24 %

  • 5. Data: 2002-05-14 07:36:59
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > EC/MC Citibanku, podobno przez 3 miesiące rozliczane przez $ ale póżniej
    ma
    > być Eur.

    Gdzie o tym szukac na stronie CitiBanku?
    Pewnie zeby wyrobic powyzsza karte
    trzeba miec 21-25 lat...?

    Sebastian.

  • 6. Data: 2002-05-14 08:42:47
    Od: Tomasz Likus <o...@p...gazeta.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > ING Bank Slaski bedzie wydawal na dniach (albo juz wydaje) EC/MC z grace
    > periodem.

    a to bedzie "zwykla" karta dla przecietnego zjadacza chleba, czy jakis
    silver/gold/platinum?

    --
    pozdrawiam,
    omasz

  • 7. Data: 2002-05-14 09:56:04
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    > ma
    >
    > Gdzie o tym szukac na stronie CitiBanku?
    > Pewnie zeby wyrobic powyzsza karte
    > trzeba miec 21-25 lat...?

    Na stronie nie ma nic a co do wieku, to bodajże 25. Zadzwoń do citiphone
    0801-32-24-84 dowiesz się więcej.

  • 8. Data: 2002-05-14 10:17:48
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > a to bedzie "zwykla" karta dla przecietnego zjadacza chleba, czy jakis
    > silver/gold/platinum?

    ing juz ma ec/mc gold charge w ofercie,
    wiec moze m_kurek wspominal o jakiejs zwyklej?
    czy ktos cos wie na ten temat?

  • 9. Data: 2002-05-14 13:13:27
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > ing juz ma ec/mc gold charge w ofercie,
    > wiec moze m_kurek wspominal o jakiejs zwyklej?
    > czy ktos cos wie na ten temat?

    Na pbb jest watek [INGBSK] KK EC/MC + VISA GOLD, polecam lekture. Ja nic wiecej
    na razie nie wiem.

  • 10. Data: 2002-05-14 14:20:18
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

> [...]
    > Witam
    >
    > Jestem zainteresowany wyrobieniem karty kredytowej
    > rozliczanej w systemie Eurocard/Mastercard.

    Może PeKaO Eurocard/MasterCard World Signia ??? ;-))
    oproc. kredytu - 33%, pakiet ubezpieczeń....

    J.