  • 1. Data: 2002-05-13 20:02:36
    Temat: windy a inteligo
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    nie wiem jak wy ale ja już straciłem cierpliwość do logowania się w inteligo
    poprzez win2000 (czytaj: strona nie może zostać....)
    co ciekawe instalowałem IE 5,5 z płytki inteligo i w win98 zainstalowała się
    wersja z siłą szyfrowania 128-bitową a w win2000 z siłą szyfrowania
    56-bitową.
    czy ktoś mnie może oświecić o co w tym chodzi? pozostałe ustawienia
    przeglądarek w obydwu systemach sa identyczne.

    pozdrav
    siepacz

  • 2. Data: 2002-05-13 21:32:24
    Temat: Re: windy a inteligo
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Mon, 13 May 2002 22:02:36 +0200, od
    "siepacz" <o...@p...onet.pl> napisano:

> [...]
    >czy ktoś mnie może oświecić o co w tym chodzi? pozostałe ustawienia
    >przeglądarek w obydwu systemach sa identyczne.

    Na tej samej płytce masz uaktualnienie siły szyfrowania do 128 dla
    win2k również. poza tym na stronie pojawiła się już 6.0, ciekawe jak
    na nowych plytkach?
    jahckal

  • 3. Data: 2002-05-14 05:17:18
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

    Użytkownik "siepacz" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ktoś mnie może oświecić o co w tym chodzi? pozostałe ustawienia
    > przeglądarek w obydwu systemach sa identyczne.

    Zainstaluj Service Pack 2 do Win2000 - zawiera szyfrowanie 128-bitowe.

    --
    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:

  • 4. Data: 2002-05-14 07:55:06
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "siepacz" <o...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > czy ktoś mnie może oświecić o co w tym chodzi? pozostałe ustawienia
    > przeglądarek w obydwu systemach sa identyczne.

    Zainstaluj SP2