  • 11. Data: 2012-07-02 17:08:09
    Temat: Re: millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W informacji o ostatniej aukcji Millenium napisało:

    "w Aukcji (od 25 do 28 czerwca) średnie oprocentowanie ofert wygrywających wyniosło
    6,51%. Najwyżej oprocentowana oferta, którą przyjęto do puli wygrywającej została
    złożona 28-06-2012 o godzinie 14:55:07 z oprocentowaniem 8%!"

    Zastanawiam się, jak to możliwe, skoro wg. regulaminu bank przyjmuje do puli
    wygrywającej oferty:
    1) według najniższego oprocentowania oferowanego przez Uczestnika aukcji,
    2) według kolejności złożonych ofert, jeżeli suma złożonych ofert zakwalifikowanych
    do puli wygrywającej wg najniższego oprocentowania przekroczy maksymalną kwotę aukcji
    lub maksymalną liczbę oszczędnościowych lokat terminowych,

    Jak to rozumieć? Wg. kolejności, tj. wg. dat - rosnąco, czy też wg. dat, ale
    malejąco? Ktoś ma to rozpracowane?

  • 12. Data: 2012-07-02 18:42:53
    Od: zbyszek <z...@g...com>

    On Jul 2, 5:08 pm, assembea <a...@i...pl> wrote:
> [...]
    lub maksymalną liczbę oszczędnościowych lokat terminowych,

    > Jak to rozumieć? Wg. kolejności, tj. wg. dat - rosnąco, czy też wg. dat, ale

    np. bank przyjmie lokaty na 3k zł. Złożono oferty:
    1k 5% we wtorek
    1k 6% w środę
    1k 7% w poniedziałek
    1k 7% we wtorek
    1k 8% w poniedziałek

    to zostana przyjęte pierwsze trzy: dwie - bo najniższe oprocentowanie
    i trzecia - bo wygrywa kolejnością. Czwarta się nie załapie, bo
    przekracza limit i była później niż trzecia.

  • 13. Data: 2012-07-05 13:41:56
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-26 08:44, maruda pisze:
    > Są gdzieś pozbierane / poanalizowane?
    >
    > Ew. jakieś "całościowe" i ogólne opinie, ale aktualne na teraz?

    Dziś skończyła się aukcja w której wziąłem udział 'na próbę' bo w
    Millenium jestem od tygodnia ;) Niniejszym informuję, że moja oferta 1k
    na 7% została przyjęta... więc to działa ;) Może w następnej aukcji dam
    7.5% skoro są chętni ;)

  • 14. Data: 2012-07-05 15:08:44
    Od: assembea <a...@i...pl>

    A czy wiadomo już, kiedy będą wyniki? I kiedy zakładają ewentualne lokaty? Bo na
    razie Millnet twierdzi, że: Liczba ofert: wszystkie: 3671 / wygrane: 0

  • 15. Data: 2012-07-05 15:26:31
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 28.06.2012 o 16:41 SQLwiel <_...@g...com> pisze:

    > Gratuluję. Ja się załapałem na 7.1 (druga na 7.0). I tak nieźle :)
    > Wyjęte z Optimy, gdzie było 5.8.

    A jakie wyniki dzisiaj? Ja mam najwyzsza na 7,3% alezagapilem sie i nie
    doslalem odpowiedniej liczny srodkow... Aukcje z wyzszym naja status nie
    wygrana, ale nie wiem czy to z powodu braku srodkow (IMHO powinno byc
    wtedy odrzucona), czy przy takim oprocentowaniu juz odpadaly...

    MK

  • 16. Data: 2012-07-05 15:56:54
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 5 Lip, 15:08, assembea <a...@i...pl> wrote:
    > A czy wiadomo już, kiedy będą wyniki? I kiedy zakładają ewentualne lokaty? Bo na
    razie Millnet twierdzi, że: Liczba ofert: wszystkie: 3671 / wygrane: 0

    Już są - zgłosiłem (to mój pierwszy raz! ;)) ) na 7,05% i 7,1% i obie
    przyjęte. Pewnie przeszłoby i wyżej, ale to zawsze > 7% na KO

  • 17. Data: 2012-07-08 20:23:41
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2012-07-05 13:41, osa pisze:

> [...]
    > Millenium jestem od tygodnia ;) Niniejszym informuję, że moja oferta 1k
    > na 7% została przyjęta... więc to działa ;) Może w następnej aukcji dam

    Ja dałem 7.15% i też udało się ją otworzyć :)

  • 18. Data: 2012-07-09 09:24:45
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 08:44, maruda pisze:
    > Są gdzieś pozbierane / poanalizowane?
    > Np ostatnia aukcja - max 7.1% czyli nieźle.
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/aukcje/wyniki-aukcji/

    > Ew. jakieś "całościowe" i ogólne opinie, ale aktualne na teraz?
    >
    > Informuję, że przeczytałem:
    > http://www.sukcesfinansowy.pl/forum-bankowe/1349-auk
    cje-lokat-millenium-vs-oprocentowanie-lokat-zwyk-ych
    .html

    > http://grupy-dyskusyjne.money.pl/aukcje;lokat;termin
    owych;w;millennium;millenet,watek,666218.html

    > (oba nieco nieświeże)

    chciałem dzisiaj powalczyć na aukcji, start aukcji miał być o 9:00, już
    dawno jest po a ja nadal nie mogę dodać oferty. Nie wiem czy to
    normalne, czy też mają jakieś opóźnienie dzisiaj??
    To że nie mam jeszcze gotówki na koncie chyba nie powinno rzutować

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 19. Data: 2012-07-09 09:26:24
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-09 09:24, lolekanabolek pisze:

> [...]
    > normalne, czy też mają jakieś opóźnienie dzisiaj??
    > To że nie mam jeszcze gotówki na koncie chyba nie powinno rzutować

    już nieaktualne, już mogę dodać ofertę

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 20. Data: 2012-07-12 11:13:23
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-28 17:28, SQLwiel pisze:

    > Nie są blokowane. Muszą być dostępne w chwili zamknięcia aukcji, czyli w
    > praktyce - pierwszym eliksirem w czwartek muszą trafić na konto w Mille.

    jeśli przykładowo założyłem 5 lokat po 10 tyś, to w chwili
    rozstrzygnięcia muszę mieć na koncie 50 tyś, czy też mogę mieć mniej??
    Zakładam, że wszystkie 5 aukcji nie przejdzie sita weryfikacji

    --
    pozdrawiam
    Marcin