  • 1. Data: 2012-06-26 08:48:44
    Temat: Tani kredyt
    Od: z <z...@g...pl>

    Natknąłem się na innej grupie na pewien proceder (sposób) na zdobycie
    taniego kredytu. Kupuje się np. chodliwy towar rtv agd z faktycznymi
    ratami 0% i od razu sprzedaje go taniej (np. przez komis) W ten sposób
    oprocentowanie gotówki którą się dostaje jest dużo niższe niż te 15-20%
    które daje bank.
    Ale... Był też głos przeciwny wskazujący że jak się pójdzie do swojego
    banku to w bardzo łatwy (bez żadnych kwitów) sposób można mieć to samo.
    I teraz pytanie:
    Jakie oprocentowanie potrafią dać banki dla swoich wieloletnich klientów
    na kilkanaście tysięcy złotych.
    Mój wspaniały bank oferuje mi w takiej sytuacji min. 14%
    Zmienić bank?

  • 2. Data: 2012-06-26 09:00:22
    Temat: Re: Tani kredyt
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jakie oprocentowanie potrafią dać banki dla swoich wieloletnich klientów
    > na kilkanaście tysięcy złotych.

    Banki leja na swoich wieloletnich klientow - wola wabic nowych.

    Z co do komisu etc to nie sadze, zeby sprzedal sprzet za wiecej
    niz 60-70% ceny nowego.

    Chyba ze masz kumpla, ktory chce kupic cos konkretnego 15% rtaniej
    i mu to zalatwisz.

    Inna sprawa, ze tam gdzie oferuja "raty 0%" zazwyczaj wszystko jest
    znacznie drozsze niz u konkurencji ;)

  • 3. Data: 2012-06-26 09:25:54
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Mój wspaniały bank oferuje mi w takiej sytuacji min. 14%
    > Zmienić bank?

    14% RRSO to całkiem przyzwoicie jak na kredyt gotówkowy.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 4. Data: 2012-06-26 11:16:57
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    Użytkownik "mohonk" ...

    > 14% RRSO to całkiem przyzwoicie jak na kredyt gotówkowy.

    he he he

    przeciez dobrze wiesz, ze bankowy "kredyt na 14%" jest w rzeczywistosci
    (RRSO) TROSZECZKE drozszy
    (np: 41%)

    --
    T.F.

  • 5. Data: 2012-06-26 11:27:31
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    T.F. <t...@U...wp.pl> napisał(a):

    > he he he
    >
    > przeciez dobrze wiesz, ze bankowy "kredyt na 14%" jest w rzeczywistosci
    > (RRSO) TROSZECZKE drozszy
    > (np: 41%)

    Oczywiście wiem, trzeba zawsze to co napisane jest małymi literkami :)

    Czasami można jednak wyłapać w promocji kredyt bez prowizji i ubezpieczenia
    i wtedy faktycznie może być ok. 14% (np. od pewnego czasu taka promocja jest
    w Pekao SA).

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 6. Data: 2012-06-26 12:13:59
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-26 11:27, mohonk pisze:
> [...]
    > i wtedy faktycznie może być ok. 14% (np. od pewnego czasu taka promocja jest

    Nie sprawdzałem dokładnie bo takie oferty mnie bawią gdy finansuję się
    kredytem hipotecznym ale "ładna pani" twierdziła że te 14% to RSO. Chyba
    przy 6 letnim okresie.