  • 31. Data: 2002-10-26 11:14:13
    Temat: Re: Multikicha
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002 12:36:10 +0200, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >5 dni ? U mnie dzis mija 8 dzien. Chcialem byc mily i sam do nich
    >zadzwonilem wczoraj, ale po 6 minutach czekania mnie rozlaczylo. Chyba
    >bede zmuszony pojsc do BZ WBK :(, bo Lukas nie chcial moich pieniedzy
    >:)).

    Jesli macie problemy z kontaktem zwrotnym w zwiazku ze zgloszeniami na
    KK w Multi, mozecie podeslac mi namiary na priva (te same co byly we
    formularzu internetowym). Ze swojej strony moge obiecac tyle, ze
    przekaze to gdzie trzeba i mam nadzieje, ze pomoze to przyspieszyc
    kontakt i usprawnic go dla kolejnych zgloszen w przyszlosci.

    PS, z gory zaznaczam, ze nie odpowiadam za procedury oceny zdolnosci
    kredytowej w Multi i nie mam wplywu na rozpatrywanie tych wnioskow ani
    na wymagane dokumenty.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 32. Data: 2002-10-26 11:20:08
    Temat: Re: mbank - znow kicha
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002 12:28:11 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Wojtek Frabinski wrote:
    >[...]
    > ^^^^^^^^^^^^^^to rozmumiem ^^^^^ a tego ani w ząb. Możesz mi
    >wytłumaczyć dlaczego "rentier" jest niewiarygodny? Oczywiście mówimy o
    >faktycznym rentierze a nie o tym co sie wpisze.
    >[..]

    Rentierzy to dosc waska grupa osob. IMO zamiast tworzyc specjalne
    zasady przyznawiania im kart, latwiej bedzie umozliwic otrzymanie KK
    pod zastaw lokaty. W niektorych bankach jest taka mozlwisoc. W Multi w
    tej chwili jeszcze nie, ale mam nadzieje, ze w przyszlosci bedzie.

  • 33. Data: 2002-10-26 11:25:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:
    > On Sat, 26 Oct 2002 12:28:11 +0200, Kamil Jońca
    > <k...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    > Rentierzy to dosc waska grupa osob. IMO zamiast tworzyc specjalne
    > zasady przyznawiania im kart, latwiej bedzie umozliwic otrzymanie KK
    Trzeba było tak od razu. A nie "rentier jest niewiarygodny" :-P

    > pod zastaw lokaty. W niektorych bankach jest taka mozlwisoc. W Multi w
    > tej chwili jeszcze nie, ale mam nadzieje, ze w przyszlosci bedzie.

    Hmm. brzmi nieźle. Żeby to nie była tylko lokata 0% ;-)
    KJ

  • 34. Data: 2002-10-26 11:26:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002 13:25:40 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Trzeba było tak od razu. A nie "rentier jest niewiarygodny" :-P

    A gdzie ja cos takiego napisalem ??

  • 35. Data: 2002-10-26 11:34:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisal w wiadomosci

    > bylo, Lukas otwarcie zada zeby byc zatrudnionym conajmniej rok, lub

    Citi 3 m-ce.

    > miec u nich 3 miechy rachunek ... cos czuje ze jednak nie bede mial
    > multi KK :((. Jesli mozna wiedziec, ile trwalo twoje zatrudnienie ?

    W obecnej firmie dopiero ok 2,5 m-ca.

    > W Lukasie tak samo ...

    :)

    Maciej

  • 36. Data: 2002-10-26 11:51:30
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 26 Oct 2002 13:34:42 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Uzytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisal w wiadomosci

    >Citi 3 m-ce.
    >>
    >W obecnej firmie dopiero ok 2,5 m-ca.
    To moze zle zrozumiales, bo np Lukas wymaga zatrudnienia wogole ponad
    rok, jak pracujesz w obecnym miejscu ktorej to trzeba przyniesc
    dokumenty potwierdzajace wczesniejsza prace w innym miejscu ... jak
    jest razem ponad rok (przerwa chyba nie moze przekraczac 3 miesiecy)
    to jest git. Moze w Multi tez tak jest ? A moze nie masz umowy na czas
    nieokreslony ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 37. Data: 2002-10-26 11:54:59
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    > Uzytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisal w wiadomosci

    > Citi 3 m-ce.

    Bzdura
    http://www.lukas.com.pl/oferta_ekonto.asp

    Piotrek

  • 38. Data: 2002-10-26 12:23:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > jest razem ponad rok (przerwa chyba nie moze przekraczac 3 miesiecy)
    > to jest git. Moze w Multi tez tak jest ? A moze nie masz umowy na czas

    Oczywiscie, ze na okreslony. Pierwsze 3 m-ce to okres probny. Od 1999 roku
    bylem 'bezrobotny' chyba przez 5 dni. To wlasnie w zwiazku z ostatnia
    zmiana. Mam konto w Multi od kwietnia, rowniez od kilku m-cy wplywa
    bezposrednio na nie wynagrodzenie.
    Dodam, ze oficjalnie wniosku nie skladalem. wiec nie wykluczone ze jakos
    karte moglbym otrzymac. A nie stkladamen dlatego, ze w pewnym momencie
    podczas rozmowy telefonicznej uslyszalem formulke z procedury CC115/2 ;). Co
    najczesciej znaczy "u nas nie dostaniesz".

    Maciej

  • 39. Data: 2002-10-26 13:04:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    cytaat z Message-ID: <m...@4...com>

  • 40. Data: 2002-10-26 13:18:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002 15:04:00 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >cytaat z Message-ID: <m...@4...com>
    >"Zrodlo dochodow trzeba okreslic we wniosku. Niestety zrodla typu -
    >darowizna od rodzicow, albo rentier nie wchodza w gre :)."

    No i ? Z tego wynika tylko, ze te zrodla dochodow nie sa przez bank
    uznane za wystarczajace w celu przyznania karty.
    A miedzy "niewiarygodny" a "niespelniajacy wymogow banku odnosnie
    konkretnego produktu" jest duza roznica.