  • 11. Data: 2002-10-25 10:40:19
    Temat: Re: mbank - znow kicha
    Od: "malenka" <m...@a...net.pl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:apb15g$nis$1@news2.tpi.pl...
    > Witam,
    > i znow problem.
    > Zostalem umowiony w placowce Multibanku w celu zlozenia wniosku
    > o karte kredytowa.
    > Wszystko pieknie, tylko oni chca historie z 6 miesiecy mojego konta
    > bankowego (w moim przypadku mBank).

    A nie dopuszczaja mozliwosci podania numeru konta, zeby sobie sami
    sprawdzili? To juz nawet PEKAO SA ma taka mozliwosc ;-)

    Pozdrawiam,
    malenka

  • 12. Data: 2002-10-25 10:50:10
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Kowalski napisał(a):

    > Ale dlaczego się czepiasz, ze mbank nie ma oddziałów? :-))) Ja mam konto
    > główne w banku marmurowym (aczkolwiek z tych nowoczesnych ;-) i nie odważył
    > bym się na konto główne w banku bez placówek.
    'nowoczesny marmur' - moze w jakiejs reklamie to umiescic?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 13. Data: 2002-10-25 11:00:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > ekhem - czy to prawda??? :)

    Tak, chyba ze dla mnie zrobili wyjatek ;-)
    Baa, nawet wypelniajac wniosek o KK (klienci multi) omijaja cz. II i III ;-)

  • 14. Data: 2002-10-25 11:01:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ;-)))
    >
    > I co na to Kamil J.? ;-)))

    ekhem - czy to prawda??? :)

  • 15. Data: 2002-10-25 11:06:27
    Od: Kamil Jońa <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > ;-)))

    > I co na to Kamil J.? ;-)))
    Kamil J. na to ze jest ciężkim kretynizmem ze strony mBanku, że nie
    wydaje karty "brata"
    tudzież ze strony Multi ze nie dopuszcza sprawdzenia obrotów na r-ku w
    mBanku
    KJ

  • 16. Data: 2002-10-25 11:11:48
    Temat: Re: Multikicha
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    > ... i czeka na kontakt w sprawie kredytowej 5 dni (na razie :) gdy piszą
    że
    > skontaktują się w przeciągu 2 dni - jednym słowem multikicha

    czym ty sie przejmujesz - ja czekam na aparat z multi juz ponad 4 dygodnie
    (choc mial byc najpozniej po dwoch)
    na dodatek dostane zapewnie inny model niz poczatkowo mial byc:)

    pzdr

    matjaw

  • 17. Data: 2002-10-25 11:15:30
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > ekhem - czy to prawda??? :)

    Jestem takim wrednym przypadkiem... Nie pracuje na etacie, a niektorzy
    nazywaja mnie krwiopijca i kapitalista :-)

    Telefonicznie przekazano, ze i owszem - nie potrzeba. Jestem na poniedzialek
    umowiony w oddziale. Relacje przekaze
    :-)

    M.

  • 18. Data: 2002-10-25 12:59:51
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:20021025091312.GU29352@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    wrote:

    > Zanika Ci wtedy klawisz 'print'/'drukuj' w przegladarce? ;-)

    Gorzej, zacina sie PrtScn w klawiaturze ;)

  • 19. Data: 2002-10-25 14:59:31
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Jakos nie chce mi sie wiezyc :-)

    > Tak, chyba ze dla mnie zrobili wyjatek ;-)
    > Baa, nawet wypelniajac wniosek o KK (klienci multi) omijaja cz. II i III ;-)

    Takze posiadacze MK Jestes? :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 20. Data: 2002-10-25 18:41:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jakos nie chce mi sie wiezyc :-)

    Oj, niedowiarki zapytajcie kogos z multi...