  • 11. Data: 2015-12-20 09:09:54
    Temat: Re: mbank wpadka?
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2015-12-19 o 21:28, forestdumb pisze:

    > A jak wyjdziee z banku z 50 tysiacami w kieszeni a tam za rogiem ktos go
    > napadnie (i z gotowka sie rozstande) to tez bedzie filmik "zly mbank
    > mnie nie chronil"?

    Może. Część banków ubezpiecza klienta od rabunku gotówki wyjętej z
    bankomatu.
    Tak szczerze mówiąc to nawet jest to darmowe ubezpieczenie...

    http://www.nbs-rakoniewice.pl/index.php/firmy-i-inst
    ytucje/karty-platnicze/ubezpieczenie-kart

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2015-12-20 11:50:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Dec 2015 00:07:59 +0900, Tomasz Chmielewski
    <t...@n...example.com> wrote:
    > - bank nie pomoże w ustaleniu odbiorcy, zasłaniając się tajemnicą
    bankową

    Co Ci da ustalenie odbiorcy-słupa?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2015-12-20 11:59:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 19 Dec 2015 22:51:37 +0100, neoniusz
    <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> wrote:
    > Po namietnym uzywaniu slowa "pieniazki" stwierdzam, ze gosc to
    debil.

    Skąd się w ogóle ten kretyński termin "pieniążki" wziął? Co chce
    używający tym określeniem przekazać? Że to marność? Jest
    dżentelmenem?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2015-12-20 12:46:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    IMO pieniądze traktuje jak kochankę.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2015-12-20 13:33:41
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 12:28:30 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Więc dalej stoję na stanowisku, że nasze państwo pomaga w okradaniu
    > klientów banków - gdyż jest trywialnie proste, aby taki proceder ukrócić.

    Pełna zgoda!

    > Ale że głosy w naszym kraju wygrywa się obietnicami bez pokrycia, to nie
    > liczę na jakikolwiek głos rozsądku.

    Pozwolę sobie zwrócić uwagę, że przez ostatnie 8 lat w Polsce rządziła
    partia z którą się identyfikujesz, i która nie tylko nic z tym problemem
    nie zrobiła (chociaż publicznie podnoszony jest od dawna), ale można
    nawet odnieść wrażenie, że ten proceder świadomie tolerowała.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2015-12-20 13:35:23
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 11:50:21 +0100, Marek napisał(a):

    > bankową
    >
    > Co Ci da ustalenie odbiorcy-słupa?

    A znasz lepszy sposób na dotarcie do organizatora przekrętu?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2015-12-20 15:03:58
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/20/2015 09:33 PM, Chris94 wrote:

> [...]
    > nie zrobiła (chociaż publicznie podnoszony jest od dawna), ale można
    > nawet odnieść wrażenie, że ten proceder świadomie tolerowała.

    A skąd takie przypuszczenie?

    Nie ma u nas partii, z którą się "identyfikuję", i chyba od zawsze
    uważałem, że mamy gówniane rządy (może poza pierwszym rządem po obaleniu
    komunizmu, taki "kredyt" zaufania).

    "Głosy w naszym kraju wygrywa się obietnicami bez pokrycia" odnosi się
    do wszystkich kolejnych rządów; jest to również pewien wyraz
    niedojrzałości naszego społeczeństwa, któremu ciężko myśleć poza 1-2
    letni horyzont.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 18. Data: 2015-12-20 15:59:14
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 23:03:58 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > A skąd takie przypuszczenie?
    >
    > Nie ma u nas partii, z którą się "identyfikuję"

    Nie przypominam sobie żebyś na przestrzeni ostatnich 8 lat tutaj
    kiedykolwiek krytykował ówczesny rząd, natomiast ówczesną opozycję
    zdarzało Ci się krytykować.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2015-12-20 16:08:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <c...@p...fm> writes:

    [...]
    > Nie przypominam sobie żebyś na przestrzeni ostatnich 8 lat tutaj
    > kiedykolwiek krytykował ówczesny rząd, natomiast ówczesną opozycję
    > zdarzało Ci się krytykować.

    I to dla Ciebie jest wystarczające, żeby stwierdzić, że ktoś się
    "identyfikuje" z partią rządzącą?

    To masz jednak dość uproszczony obraz świata.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    San Francisco isn't what it used to be, and it never was.

  • 20. Data: 2015-12-20 16:41:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 12:17:12 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Pewnie należałoby zapytać, co rozumieć przez ten zwrot - bo chyba
    > nigdzie w prawie nie jest zapisane, co on ma dokładnie oznaczać.
    >
    > Dość obszernie podjął się tego KNF, choć pewnie będzie to cokolwiek
    > stronnicze:
    >
    > https://www.knf.gov.pl/Images/Bank%20jako%20instytuc
    ja%20zaufania%20publicznego_tcm75-36396.pdf

    Główna teza, na jakiej oparli to opracowanie, to "banki są godne zaufania,
    bo ludzie w nich oszczędzają". Stacje benzynowe też są godne zaufania, bo
    prawie wszyscy tam kupują paliwo. Cała reszta to wypełniacz opisujący
    zasady ich działalności.

    Według ich danych 59% respondentów uważa banki za instytucję zaufania
    publicznego - pewnie jeszcze nie mieli oni okazji doświadczyć banku jako
    instytucji nastawionej przede wszystkim na zysk.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl