  • 21. Data: 2015-12-20 18:18:06
    Temat: Re: mbank wpadka?
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 16:08:06 +0100, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl
    na pl.biznes.banki napisał:

    > I to dla Ciebie jest wystarczające, żeby stwierdzić, że ktoś się
    > "identyfikuje" z partią rządzącą?
    >
    > To masz jednak dość uproszczony obraz świata.

    Twierdzisz, że wyrobienie sobie opinii o czyichś poglądach politycznych
    na podstawie wielu jego wypowiedzi z wielu lat jest naiwnością?
    A jeśli on teraz zmienił swoje poglądy, to mogę się z tego tylko cieszyć
    :)
    Natomiast (jak widzisz) sztuczki z przekierowywaniem odpowiedzi
    adwersarza na manowce, na mnie nie działają.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2015-12-20 18:53:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <c...@p...fm> writes:

    > Twierdzisz, że wyrobienie sobie opinii o czyichś poglądach politycznych
    > na podstawie wielu jego wypowiedzi z wielu lat jest naiwnością?
    No jeśli Ty, na podstawie jego wypowiedzi na grupie bankowej, jesteś w
    stanie wywnioskować jego stosunek, do np. aborcji, religii w szkole, czy
    ACTA, to szacun. To jedno.

    Po drugie. Masz jakieś statystyki jego postów z ostatnich 8 lat, czy
    tylko opierasz się na pamięci? Bo jeśli na pamięci, to mogę być niemal
    pewien, że jest to niewiele warte.

    Po trzecie. Czy naprawdę krytykowanie wszystkiego musi być związane z
    polityką? Naprawdę sądzisz, że polityków jakoś mocno obchodzi np.
    kserowanie dowodów przez banki?

    > Natomiast (jak widzisz) sztuczki z przekierowywaniem odpowiedzi
    > adwersarza na manowce, na mnie nie działają.
    ??
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Honesty is for the most part less profitable than dishonesty.

  • 23. Data: 2015-12-20 19:38:08
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/21/2015 12:41 AM, Borys Pogoreło wrote:
> [...]
    ja%20zaufania%20publicznego_tcm75-36396.pdf

    > Główna teza, na jakiej oparli to opracowanie, to "banki są godne zaufania,
    > bo ludzie w nich oszczędzają". Stacje benzynowe też są godne zaufania, bo
    > prawie wszyscy tam kupują paliwo. Cała reszta to wypełniacz opisujący
    > zasady ich działalności.
    >
    > Według ich danych 59% respondentów uważa banki za instytucję zaufania
    > publicznego - pewnie jeszcze nie mieli oni okazji doświadczyć banku jako
    > instytucji nastawionej przede wszystkim na zysk.

    Może nasza grupa jest mało reprezentatywna :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 24. Data: 2015-12-20 19:55:41
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 18:53:17 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > ??
    > KJ

    Czyżbyś nic nie wiedział o tym polu w nagłówku swojego komentarza?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 25. Data: 2015-12-20 20:02:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <c...@p...fm> writes:

    > Czyżbyś nic nie wiedział o tym polu w nagłówku swojego komentarza?

    Ach tak. Jeśli Ty uważasz, że "FUT: poster" jest do sprowadzania
    adwersarza na manowce, to masz rację. Obraz Twojego świata nie jest
    uproszczony. Jest fałszywy.
    Nie musisz odpowiadać.

    KJ

    No man can have a reasonable opinion of women until he has long lost
    interest in hair restorers.
    -- Austin O'Malley

  • 26. Data: 2015-12-20 21:44:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 03:38:08 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Może nasza grupa jest mało reprezentatywna :)

    Zdecydowanie tak :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2015-12-21 10:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...
> [...]

    >zaufania, bo
    >prawie wszyscy tam kupują paliwo. Cała reszta to wypełniacz opisujący

    Jest drobna roznica miedzy bankiem a tankowaniem na stacji.
    A stacje jesli pamietasz sa objete systemem specjalnego nadzoru, odkad
    podwazyly zaufanie publiczne.

> [...]
    >jako
    >instytucji nastawionej przede wszystkim na zysk.

    Ale z tego nie wynika czy im ufaja, czy uwazaja ze nadzor powinnien
    byc specjalny, a naduzycie zaufania wypalane rozpalonym zelazem :-)

    J.

  • 28. Data: 2015-12-21 10:16:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Dec 2015 13:35:23 +0100, Chris94
    <c...@p...fm> wrote:
    > A znasz lepszy sposób na dotarcie do organizatora przekrętu?

    Przecież słup nie jest organizatorem, on nawet nie wie, że jest
    słupem.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2015-12-21 10:43:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...
    >Zdecydowanie tak :)

    A w ktora strone ?

    Bo tu na grupie jeszcze nie bylo "banki kradna - wmuruj sobie sejf w
    domu".
    Jak ktos sie pyta gdzie najlepszy procent, to tez nikt nie pyta "a czy
    to bank godny zaufania ?".

    J.

  • 30. Data: 2015-12-21 10:48:50
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 10:16:26 +0100, Marek napisał(a):

    > Przecież słup nie jest organizatorem, on nawet nie wie, że jest
    > słupem.

    To jest chyba dla wszystkich oczywiste, ale w jaki inny sposób chcesz
    szukać organizatora przekrętu, jeśli z góry odrzucasz możliwość
    przesłuchania słupa?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof