  • Data: 2016-01-18 12:53:33
    Temat: Re: mbank siegnie do komorki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:n7ienq$lbo$1@node1.news.atman.pl...

    > Bo nie o to chodzi, że kupiłeś, tylko że szukałeś.

    Teoretycznie wiem, ale uważam to za inteligentne inaczej.

    > Większość, co szukała, jeszcze nie kupiła, i wówczas takie reklamy są
    > bardzo dobrze
    > stargetowane.

    To mnie dziwi. Padła pralka. Szukam i kupuję, nie wyobrażam sobie czekania
    miesiącami z decyzją, ani szukania na kilka miesięcy przed padem (nie jestem
    jasnowidzem). A potem mój internet jest pełny pralek :).

    Pralka to może szczególny przykład bo jak padnie to trzeba szybko zastąpić.
    Ale tak jest chyba prawie ze wszystkim.
    Jakieś 8 lat temu padł mi jeden palnik w kuchence ceramicznej. Wystarczały
    nam 3 - nie szukałem w związku z tym kuchenek ani razu.
    3 tygodnie temu padł drugi. Od przeglądu internetu do zakupu minął 1 dzień i
    teraz mój internet jest pełen kuchenek :).
    P.G.