  • Data: 2016-01-18 16:18:29
    Temat: Re: mbank siegnie do komorki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n7ijnn$c7n$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości
    >Teoretycznie wiem, ale uważam to za inteligentne inaczej.

    >To mnie dziwi. Padła pralka. Szukam i kupuję, nie wyobrażam sobie
    >czekania miesiącami z decyzją, ani szukania na kilka miesięcy przed
    >padem (nie jestem jasnowidzem). A potem mój internet jest pełny
    >pralek :).

    Pralka. Juz telewizor taki pilny nie jest.
    Zreszta nie trzeba miesiecy - wystarczy, ze cos cie odwola od szukania
    i za pare godzin powtorzysz.

    >Pralka to może szczególny przykład bo jak padnie to trzeba szybko
    >zastąpić. Ale tak jest chyba prawie ze wszystkim.
    >Jakieś 8 lat temu padł mi jeden palnik w kuchence ceramicznej.
    >Wystarczały nam 3 - nie szukałem w związku z tym kuchenek ani razu.
    >3 tygodnie temu padł drugi. Od przeglądu internetu do zakupu minął 1
    >dzień i teraz mój internet jest pełen kuchenek :).

    No widzisz, a zona by poszukala juz po pierwszym, i po drugim bylby
    jak znalazl.
    Poza tym wystarczy ustalic ze kobieta, i butow, torebek ani ciuchow
    nigdy za duzo :-)

    No wlasnie - przeciez to tak dziala, ze po pierwszym szukaniu by Cie
    bombardowal ofertami - w koncu bys sie skusil, mimo trzech palnikow
    dobrych :-)

    > Zresztą nawet jak kupiłeś - to nie znaczy, że nie chcesz (do)kupić
    > czegoś podobnego.

    No i czasem warto sprawdzic ile kosztuje nowa, a ile naprawa.
    Potem jak czlowiek juz sie zdecyduje na nowa, to podrzuci :-)

    J.