  • Data: 2016-01-18 17:25:49
    Temat: Re: mbank siegnie do komorki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:569d0246$0$22824$65785112@news.neostrada.pl...

    > No widzisz, a zona by poszukala juz po pierwszym, i po drugim bylby jak
    > znalazl.
    Myślisz, że wyniki wyszukiwania po 8 latach miałyby jeszcze jakąś wartość?

    > No wlasnie - przeciez to tak dziala, ze po pierwszym szukaniu by Cie
    > bombardowal ofertami - w koncu bys sie skusil, mimo trzech palnikow
    > dobrych :-)
    Na szczęście: - nie szukałem, - 8 lat temu jeszcze tak to nie działało.

    > No i czasem warto sprawdzic ile kosztuje nowa, a ile naprawa.

    Od 8 lat nosiłem się z zamiarem naprawy. Ale tam w środku było coś jak
    okrągła cegła z wystającymi 3 drutami.
    Akurat nawet ze dwa miesiące temu, zaszedłem do sklepu z częściami
    zamiennymi AGD - mieli tylko jakieś pozwijane rurki - że coś się dobierze.
    Założyłem że jak mam oryginalne od Siemensa zdobywać do 22 letniej kuchenki
    to lepiej kupić nową. Jak padł drugi to sprawa się wyjaśniła.
    Przy okazji - Amika (indukcyjna) w porównaniu z tym Siemensem to w każdym
    szczególe straszna tandeta (niestety w temacie 50-ki wolnostojące wybór jest
    niewielki).

    Skojarzone, zasłyszane: Instrukcja obsługi mężczyzny: Jak facet mówi, że coś
    zrobi, to zrobi i nie trzeba mu o tym co pół roku przypominać :).
    P.G.