  • Data: 2016-01-22 08:26:57
    Temat: Re: mbank siegnie do komorki
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Jan 2016 12:11:07 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Wątpie, albowiem przy płatności za paliwo i/lub fanty używane są te
    >same terminale, w których nie idzie w świat informacja za co się
    >płaci.

    Sprawdziłem. Rabat dotyczy również paliwa.

    20.01 ok godz. 18 zatankowałem za 111,03 zł :) (27,55 litrów * 4,03 zł
    / litr)
    21.01 ok godz. 19 dostałem maila że przyznali 4% i przelali na kartę
    4,44 zł.
    Payback dorzucił 0,39 zł (39 pkt, akurat zapomniałem kartki na extra
    punkty).

    111,03 - 4,44 - 0,39 = 106,20
    106,20 / 27,55 = 3,85 (zł / litr)

    Na stronie pojawiła się analogiczna oferta, ważna do 28.01 (4% za min.
    110 zł). W ofercie jest dopisek (w poprzedniej też był): Oferta nie
    dotyczy zakupu: wyrobów tytoniowych; alkoholu; leków na receptę oraz
    paliwa przeznaczonego do celów biznesowych.

    Tyle że tego ostatniego nie mają jak sprawdzić. Często kupuję paliwo
    na paragon a raz w miesiącu biorę zbiorczą FV do paragonu.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl