eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank siegnie do komorki › Re: mbank siegnie do komorki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank siegnie do komorki
    Date: Mon, 21 Dec 2015 13:53:01 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 37
    Message-ID: <n59l64$cb3$2@dont-email.me>
    References: <5678297f$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 21 Dec 2015 19:50:28 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1d6283019ae36a9d3448d1d81ad8bc86";
    logging-data="12643";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX193u8JFp5eOrFRttafKxf5UHtOPd3CyKuQ="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.0a2
    In-Reply-To: <5678297f$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:pS3xY1sn3Lg/xuZ6CMSSeEmjUsg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:619127
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. wrote:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19377947,mbank-s
    prawdzi-co-mamy-w-komorce.html
    >
    >
    > "Największa internetowa instytucja finansowa w Polsce przeprowadziła
    > ostatnio przedsięwzięcie o nazwie "mBank StartUP Challenge", w którym
    > młodzi przedsiębiorcy mieli zaproponować coś nowego, co nadałoby się do
    > oferty mBanku. Z 64 propozycji wybrano kilka, a ich autorów wzięli w
    > obroty bankowcy. Potem odbył się wielki finał, w którym ogłoszono, że
    > mBank będzie testował koncepcję firmy Koala Metrics, która wymyśliła
    > mechanizm do profilowania klientów na podstawie... informacji o
    > aplikacjach mobilnych, z których korzystają na co dzień. Firma jest w
    > stanie z blisko 95-procentową poprawnością ocenić m.in., czy dany
    > użytkownik aplikacji to kierowca (bo np. korzysta z Yanosika), rodzic
    > (aplikacje dla dzieci typu Duckie Deck) czy osoba prowadząca aktywny
    > tryb życia (Endomondo). Bank teraz będzie to testował, a potem być może
    > wdroży do użytku - a więc do personalizowania mOkazji czy oceny ryzyka
    > kredytowego. Miejcie się więc na baczności, użytkownicy aplikacji do
    > seks spotkań...
    >
    > J.
    >
    >
    >

    Jak zwykle marketingowcy potafią każdy kit wcisnąć.

    I co się dowiedzą.
    Że na co dzień uzywam endomodo, bo moja córka biega z moim telefonem, bo
    byla ciekawa jak to działa.
    że gram w strzelanki (zwykle o czesie powrotu ze szkoly mojego syna)
    że jestem kierowcą (rajdowym) i rozpędzam się do 400 km/h, bo lubię
    patrzeć jak widać kołowanie i start samolotu na mapie.
    i duzo duzo innym pierdół, ze mną nie związanych.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1