  • Data: 2015-12-21 20:53:01
    Temat: Re: mbank siegnie do komorki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19377947,mbank-s
    prawdzi-co-mamy-w-komorce.html

> [...]
    > mechanizm do profilowania klientów na podstawie... informacji o
    > aplikacjach mobilnych, z których korzystają na co dzień. Firma jest w
    > stanie z blisko 95-procentową poprawnością ocenić m.in., czy dany
    > użytkownik aplikacji to kierowca (bo np. korzysta z Yanosika), rodzic
    > (aplikacje dla dzieci typu Duckie Deck) czy osoba prowadząca aktywny
    > tryb życia (Endomondo). Bank teraz będzie to testował, a potem być może
    > wdroży do użytku - a więc do personalizowania mOkazji czy oceny ryzyka
    > kredytowego. Miejcie się więc na baczności, użytkownicy aplikacji do

    Jak zwykle marketingowcy potafią każdy kit wcisnąć.

    I co się dowiedzą.
    Że na co dzień uzywam endomodo, bo moja córka biega z moim telefonem, bo
    byla ciekawa jak to działa.
    że gram w strzelanki (zwykle o czesie powrotu ze szkoly mojego syna)
    że jestem kierowcą (rajdowym) i rozpędzam się do 400 km/h, bo lubię
    patrzeć jak widać kołowanie i start samolotu na mapie.
    i duzo duzo innym pierdół, ze mną nie związanych.