  • Data: 2018-01-15 12:01:26
    Temat: Re: mbank poplynal
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-15 o 09:51, Piotr Gałka pisze:

    > Niedawno widziałem info, że mamy milion sto tysięcy urzędników, a jakieś
    > 10 lat temu słyszałem o 700 tysiącach i było hasło, że to dużo.
    > Ciekawe za ile lat w tym tempie 100% pracujących to będą urzędnicy i
    > jakie będą tego konsekwencje.
    >
    > Niedawno składałem wniosek o dowód - pobrałem z automatu numerek (315),
    > a nad 3 okienkami od dowodów świeciły się numerki 312, 313, 314 i tylko
    > przy tym 314 ktoś siedział. Za chwilę już byłem obsłużony.
    > Gdybym nie był człowiekiem myślącym to bym się cieszył. A mnie szlag
    > trafia, że nie ma kolejki :)

    A ja ostatnio dokonywałem przerejestrowania auta
    - CEPIK -2.0 :)
    Najpierw badania techniczne ... auto 3 letnie z małym przebiegiem
    wiec nie było się do czego czepić - dokładne badanie diagnosty 15 minut
    ale musiałem czekać kolejne 15 na świstek - bo badanie MUSI trwać 30
    minut :)

    Potem rozmowa w punkcie miejskim - obsługa klienta
    -Panie, przerejestrowanie auta krajowego 20 minut
    - z zagranicy 40 minut

    - wnioski ? ....