  • Data: 2018-01-15 12:35:24
    Temat: Re: mbank poplynal
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-15 o 12:02, J.F. pisze:

    > Ale nie bardzo rozumiem - 1 osoba obslugiwala i nie bylo kolejki ... to
    > dobrze.

    'Ktoś' w mojej wypowiedzi znaczyło petent. Urzędnicy byli we wszystkich
    3 okienkach i coś klikali, klikali, klikali. Po chwili już przy żadnym
    okienku nie było nikogo i ten urzędnik spod 314 też zaczął klikać, klikać.
    Po chwili wyświetlił się mój numer.

    > Ale IMO tez sie troche polepsza - chocby to, ze urzad nie pracuje juz od
    > 8 do 15.

    Nie neguję że się polepsza, ale uważam, że jakby to było robione z głową
    to d polepszania po dt byłoby wyższe (ew. byłaby wyższa).
    P.G.