  • Data: 2018-01-15 13:07:23
    Temat: Re: mbank poplynal
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 09:37:55 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Akcje znałem tylko z reklam. Słowem nie wspominali o milionie. Klasyczny
    > przykład szwindlu "na zapis drobnym druczkiem".

    Reklam nie oglądam ;/ a na stronie
    https://www.mbank.pl/lp/wosp/klient.html
    jak byk stoi "Wpłać na WOŚP z konta w mBanku wskazaną kwotę, a my
    przelejemy drugie tyle
    W ramach tej akcji przekażemy nawet 1 mln zł!"

    Kluczowe słowo - *nawet*. Dla mnie było od razu oczywiste, że to będzie
    max milion.

    Jeśli faktycznie zdublują faktyczną wpłatę ludzi, to będzie chyba
    pierwszy przypadek w historii bankowości w tym kraju, że jakiś bank
    zachowa się po prostu *przyzwoicie*.

    --
    Imka