  • Data: 2018-01-15 13:19:41
    Temat: Re: mbank poplynal
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-15 o 09:51, Piotr Gałka pisze:

    > Z całym szacunkiem, ale chyba mylisz się co do diagnozy przyczyny
    > dlaczego brakuje lekarzy.
    > Co więcej przypuszczam, że jakby nie mogli leczyć w prywatnych
    > gabinetach to byłoby ich jeszcze mniej - wszyscy by wyjechali.

    Podobno ponownie ma wejść ustawa, że jak ktoś po studiach ucieka z
    Polski to musi zwrócić Państwu pieniądze za studia.
    Moja koleżanka kiedyś musiala zwrócić bo wyszła za Belga i wyjechala do
    Belgii. Tzn. jej rodzice, którzy całe życie na nia łożyli pieniądze
    zwrócili.

    Na dalszy dylemat nie odpowiadam, bo nie jestem przygotowana ;-)

    --
    animka