  • Data: 2019-10-03 11:16:56
    Temat: Re: mbank - nowa historia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    et...
    Dnia Wed, 2 Oct 2019 13:03:23 +0200, J.F. napisał(a):
> [...]
    owa-historie-operacji.html

    >I wydruk do PDF/CSV. Hurrra...

    Przeciez byl w "starej historii" ?

    >A ponieważ jeszcze się nie zdarzyło żeby jakieś udogodnienie nie
    >zmaściło czegoś innego, to wielbicielom mBankowej historii sugeruję
    >zrzut wszystkiego, od początku świata do dziś, ze starego
    >interfejsu -
    >póki jeszcze działa :)

    Dziekuje, dobra rada :-)

    >Tak przy okazji - melduję się z dziesięcioma urządzeniami zaufanymi,
    >których nijak nie można skasować. Cookiesy będę kasować (bo tak!),
    >więc
    >na razie biedny mBank jest zmuszony wysyłać mi SMSy przy każdym

    Twoj wybor, ja bym zostawil te mbankowe, albo poszukal jakiejs
    wydzielonej przeglarki.

    >logowaniu. Czy naprawdę nie można wymyślić jakiegoś rozsądniejszego
    >trybu pamiętania urządzenia zaufanego niż opartego na ciasteczkach?

    Czemu - do tego wlasnie ciasteczka sa.

    >A - jeszcze jedno. Przeszłam na SMSy kilka dni przed 14 września, po
    >dwóch tygodniach oddali mi 5 zł za starą kartę kodów :)

    Ciekawe kiedy Ci wypowiedza umowe, bo za duzo na SMS wydaja :-)
    Albo cie beda bombardowac mailami o autoryzacji mobilnej :-)

    J.