  • Data: 2019-10-05 15:06:21
    Temat: Re: mbank - nowa historia
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Oct 2019 13:16:28 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A co z zagranicznymi, N26, revolut, curve?

    Nie jestem przekonana do sensu używania przy wyjazdach raz, góra dwa
    razy w roku. Aliorowe z Kantoru uważam w tych warunkach za
    wystarczające.
    I czy przypadkiem na którymkolwiek etapie pozyskiwania/używania tych
    wynalazków nie jest konieczny jakiś (tfu!) _smartfon_ i ichnia
    aplikacja? ;->

    > Bmp paribas podobno chce, bo się ścigają, a mamusia kasą sypie.

    Akurat rozwiodłam się z nimi miesiąc temu zamykając Optimę.

    > Bo mBąk do przelewów wychodzących jest najmarniejszy ze wszystkich - ostatnie
    > na dany dzień przejmują o 13:25 - a przecież KIR zamyka wejście na DRUGĄ sesję o
    13:30...

    Jak ktoś pamięta jak to z wypisanym/drukowanym blankietem przelewu szło
    się do banku w godzinach jego działania, to taka wada banku nie jest
    żadną wadą :)

    A Santandera wezmę pod uwagę. Tak na wszelki wypadek :)

    --
    Imka