  • Data: 2019-10-04 22:16:28
    Temat: Re: mbank - nowa historia
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 października 2019 20:24:55 UTC+2 użytkownik Imka napisał:

    > No to liczymy (kolejność alfabetyczno-przypadkowa): Alior, BNP Paribas,
    > Santander, Citi, Credit Agrocole, Getin, ING, Idea, dwa pekało, Mille,
    > PlusBank, Nest, pocztowy, Toyota - 15 wyszło. Eurobank zdaje się już
    > sprzedany, nie wiem czy vwbank jeszcze żyje.
    > Inteligo to chyba jakieś pekało, jeszcze Noble. O, zapomniałam o
    > T-Mobile. I mBank na deser.

    Ładnie, prawie komplet, nawet prawie wszystkie "podbanki", brakuje tylko BOŚ i
    jakiejś kredytówki w santander consumer - a z "podbanków" envelo i kantoru aliora.
    A co z zagranicznymi, N26, revolut, curve?

    > Jakieś darmowe się znajdzie - w sensie łatwych warunków, a debetówce i
    > tak się łeb ukręci po miesiącu czy trzech. Nie mówię że wszystkie
    > dwadzieścia do wykorzystania, do stajni kijem mnie nie zagonią :D

    Ja polikwidowałem takie, co by były drugimi backupami, a zawracały czymś głowę.
    Zostały santander, mille, mBąk.
    W citku tylko kredytówka.
    Bnp paribas, inteligo i idea (śp. Lion's :) stoją puste (debetówki bnp używam tylko
    do zwrotów, księgują rano następnego dnia).
    Kantor aliora, N26 i curve jako "zagraniczniaki".

    > Francuzi? W sensie krokodyl czy jakaś inna oranżada?

    Bmp paribas podobno chce, bo się ścigają, a mamusia kasą sypie. Po łyknięciu raifiego
    dogonili ing na 5. miejscu - ale jak zeżrą mBąk, to, nawet bez franków, przegonią
    żubra na drugim, i to nawet o tyle, że może nie pomóc fuzja żubra z aliorem. Ale do
    skarbonki jeszcze brakować będzie.

    Testowałaś ich nowy ST?
    Mi od razy wyskoczyły wszystkie błędy, jakoe łatali w starym...

    > Jako podstawowe konto przyszło-wyszło bardzo dobry bank, złego słowa nie
    > powiem (poza zmianą ST na jarmarczny, brakiem wydruku historii z nowymi
    > tagami przez parę lat i ostatnim cyrkiem z uwierzytelnianiem się).

    No to tolerancja wysoka, choć daleko jeszcze do klientów kochających mBąk miłością
    BDSM. Ale dobrze, że narażasz ich na koszty przelewów ;)
    A poważnie - lepszym do takiego karania jest santander, dają bezpłatne expres elixir
    bez ograniczeń (z "konta jakie chcę").
    Bo mBąk do przelewów wychodzących jest najmarniejszy ze wszystkich - ostatnie na dany
    dzień przejmują o 13:25 - a przecież KIR zamyka wejście na DRUGĄ sesję o 13:30...