  • Data: 2019-10-05 21:17:53
    Temat: Re: mbank - nowa historia
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 5 Oct 2019 10:46:13 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Jak wystarczają to OK - a wielowalutową już masz?

    Nie i zastanawiam się, czy w przypadku niewielkiego w tej chwili
    prawdopodobieństwa wyjazdu poza strefę EUR/? warto się pchać w kolejną
    kartę. Na razie mi wychodzi że nie warto. Zresztą, jak sąsiedni wątek
    pokazuje, pozyskać tę kartę można w miarę szybko, więc na zapas nie ma
    co brać.

    > Zaletą karty N26 jest brak niebezpieczeństwa DCC w strefie euro (a może i wszędzie
    - w PL też nie wyskoczyło - i to tam, gdzie dla curve było).

    > Apka być musi - ale do N26 tylko na start, o ile nie chcesz przelewać
    (potwierdzanie tylko w apce :( ) - ale nie musi być na tfu smarkfonie, może być
    tablet z samym wifi akbo ipod ;>

    No to widać jednak wynalazek nie dla mnie :(
    A pilnowanie DCC faktycznie, cokolwiek denerwujące jest.

    > A pisałaś, że masz - to może inne też historyczne (vw nie liczę, bo sam fizoli
    wyrzucił)? Optima to lajcik przy ich "głównym" wynalazku.

    Nienienie, nieporozumienie :) Skrót myślowy to był, "A oni dla mnie
    jednym z dwudziestu [istniejących] banków".
    Chodziło o to, że momencie ewentualnego zwijania się z mBanku pozostaje
    jeszcze jakiś wybór jeśli chodzi o ROR. Owszem, pewnie z kilkunastoma
    bankami miałam bądź mam do czynienia, ale nie ze wszystkimi :)

    --
    Imka