    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Date: 24 Feb 2004 15:37:12 +0100

    > kwoty,
    >
    > W konkretnych kwotach masz pokazaną zasadę. Więc o co Ci chodzi?

    Motasz. Bank traci(łby). To jest ta zasada.

    > PLN.

    > Niekoniecznie ;-) Hint: weekendy i w ogóle dni wolne od pracy.

    W każdym bądź razie nie co 2 dni jak napisałaś.

    > A co ma do tego "poziom technologiczny" ? IMHO nic.

    :-) Powtarzam do znudzenia: bank, który nie potrafi u siebie zaimplementować
    właściwego sytemu liczenia odsetek. Nie sądzisz, że jednak ma to coś wspólnego z
    poziomem technologicznym.

    > Przy
    >
    > Twoja dedukcja nadal nie uwiarygadnia słowa "masowy" w podanym przez Ciebie
    > kontekscie. Żeby móc powiedzieć, czy ruchy w kierunku "obejścia" opłat są
    > masowe należałoby mieć dane z banku. A tych nie masz. Teza,  że dużo postów
    > na pbb oznacza masowość zjawiska jest nie do obronienia.

    Statystyka - mówi Ci to coś? + zdrowy rozsądek (zasada minimalizacj kosztów :-)

    > Poza tym Twoja
    > definicja jest nieostra. Co oznacza "o wiele więcej niz jednoskowy" ? 10,
    > 100, 1000 ? Dla mnie 100 to już "o wiele więcej niż jednostkowy", a przecież
    > w porównaniu z liczbą klientów mb, trudno powiedzieć, że 100 to "masowość"
    > :-)

    Zaproponuj lepszą definicję masowości.

    > można

    > Tyle, że wymaga to wiedzy, chęci i czasu oraz wiary, że nie dostaniesz w łeb
    > niosąc 5k z bankomatu do okienka ;-)))

    Wymaga. Życie w ogóle wielu rzeczy wymaga :-)

    Jacek