  • Data: 2004-02-25 11:30:32
    Temat: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś musiałaś to prwdopodobieństwo oszacować.

    Znasz tylko jedno znaczenie słowa "prawdopodobnie" ? Poza tym czepiasz się -
    pytałeś jaka może być przyczyna tego, że bank działa na swoją niekorzyść.
    Moja odpowiedź - zapewne/prawdopodobnie straty na sposobie liczenia odsetek
    nie przewyższają kosztów zmiany systemu ich liczenia. Tyle. Masz inne zdanie
    na ten temat, to je przedstaw i uzasadnij.

    > Nie napisałem, że napisałaś. Czytaj uważnie :)

    Sam czytaj. Hint: zaprzeczenie słowa "jedyna" w Twojej odpowiedzi podczas,
    gdy to słowo wcale nie padło.

    > Znasz znaczenie słowa "sądzę" :-)

    Podaj zatem podstawy swojego sądu.

    > Prawdziwy powód: _prawdopodobnie_ KB i BPHPBK mają te same systemy
    (Profile
    > Sanchez). Resztę dopowiedz sobie sama.

    Wybierając dany system zna się jego właściwości. Najwyraźniej dyskutowana
    przez nas właściwość (sposób naliczania odsetek) nie był okolicznością na
    tyle ważną (nieopłacalną dla banku), aby z tego powodu wybierać inny system.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn