  • 11. Data: 2004-04-15 13:19:54
    Temat: Re: mbank - mozliwosci kredytowe
    Od: "ge" <g...@s...com.pl>

    > Moze ktos sie orientuje jak dziala w w/w banku wniosek sprawdzajacy
    zdolnosc
    > kredytowa ?
    > wypelniam go na rozne sposoby i nawet jesli podaje zarobek 15000 to pisze
    ze
    > nie mam zdolnosci kredytopwych...

    Moze wpisujesz duze zobowiazania wobec innych bankow oraz wysokie koszty
    stale? Moze za krotki okres kredytowania?

    Gege

  • 12. Data: 2004-04-15 14:15:08
    Od: "umbii" <sagitario1(maupa)wp(kropka)pl>

    A właściwie to po cholere mi kredyt jak mam kase - no i zdolność - a jak nie
    będę miał to tez i zdolności nie będę miał.

    Biedny kredytu ani karty nie dostanie a bogatemu nie ptrzebna.

    HIhi

  • 13. Data: 2004-04-16 06:26:41
    Od: "Marcin" <jawa.usun_to@usun_to.hm.pl>

    > Biedny kredytu ani karty nie dostanie a bogatemu nie ptrzebna.

    swiete slowa

  • 14. Data: 2004-04-16 08:02:33
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 15 Apr 2004 10:38:58 +0200, Bartosz Kompf <k...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >skladam podpisy, Pani mowi, ze za ok. 2 tygodnie bede mial juz karte.
    >i jakies bylo moje zdziwienie, kiedy po kilku dniach przychodzi mail o
    >tresc zblizonej do nastepujacej: "nasi specjalisci od ... stwierdzili,
    >ze nie spelnia pan potrzebnych wymagan do otrzymania karty
    >kredytowej...". troche mnie zatkalo. przeciez sam sie nie pchalem w
    >to, zaproponowali, stwierdzilem, ze sie przyda i tyle. zdobycie
    >wszystkich kwitow kosztowalo glownie troche czasu, wiec nie wiem jak
    >dziala ich system. od tego czasu czuje jakis niesmak.

    He he. Ja mialem tak samo. Ale znajac faktyczne procedury, specialnie spytalem
    sie agenta przy podpisywaniu papierow, czy to oznacza ze karte mam juz
    przyznana, czy beda jeszcze jakies weryfikacje. Oczywiscie bez zajakniecia sie
    powiedzial ze karte juz mam, tylko czekac az przyjdzie poczta.

    W sumie to w ogole mi na niej nie zalezalo, tylko ciekawy jestem do czego
    posluza te papiery, ktore juz podpisalem i na ktorych zobowiazalem sie do paru
    rzeczy :)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 15. Data: 2004-04-16 08:04:36
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 15 Apr 2004 14:14:11 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >Ze powinien isc na swoje poki go grzecznie nie wyprosili.
    >Mogliby wynajmowac 2 mieszkania, a tak gowniarz niby dorosly a swojego
    >rozumu nie ma...;-)

    Wlasnie rozum ma! Po cholere ma wynajmowac albo kupowac, jak mieszka za darmo, a
    kase sklada na swoj przyszly dom w ladnej okolicy?
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 16. Data: 2004-04-16 09:00:51
    Od: "umbii" <sagitario1(maupa)wp(kropka)pl>

    Wyobraź sobie, że tez mam konto w mBanku i ciagle mnie szczują tą kartą
    kredytową.

    1 mam uregulowany stosunek do służby wojskowej
    2 średnie miesięczne wpływy na konto to ok 6 kPLN
    3 mam firmę
    4 mam również prace i umowę na czas nieokreślony
    5 mam mieszkanie (własne)
    6 mam samochod (własny)
    7 nie jestem obciazony zadnymi alimentami itd itp
    8 i wogole mam kase ale skoro tak nalegają abym mial ta karte - eee to co mi
    tam - wezne ją

    i co???

    NIE MAM ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ - BUHAHAHAHA - niech se w ... wsadzą ta kartę -
    nie potrzebuje jej - wydaje tyle na ile mnie stac - co prawda mialbym
    wieksze potrzeby ale skoro mnie nie stac to sie ciesze tym co mam.

    WSZYSTKO JEST TYLKO DLA BOGATYCH tylko czy im potrzebne te kredyty....???

  • 17. Data: 2004-04-16 09:16:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > On Thu, 15 Apr 2004 14:14:11 +0200, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl>

    > Wlasnie rozum ma!

    To nie rozum.
    Jemu sie po prostu "rence k'sobie zginajom" (ortografia zamierzona).
    Chamstwo znaczy sie, czyli kompletny brak taktu...

    > Po cholere ma wynajmowac albo kupowac, jak mieszka za darmo, a
    > kase sklada na swoj przyszly dom w ladnej okolicy?

    Co to znaczy - mieszka za darmo?
    Rodzice po prostu darowuja 30-letniemu dobrze zarabiajacemu koniowi co
    miesiac rownowartosc czynszu za to mieszkanie. Wyjmuja ze swojej kieszeni i
    wkaldaja do jego.
    Juz chyba od paru lat nie maja takiego obowiazku, nieprawdaz?
    Ja bym sie wstydzil, ale co kto lubi.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2004-04-16 09:20:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "umbii" <sagitario1(maupa)wp(kropka)pl> napisał w wiadomości

    > Biedny kredytu ani karty nie dostanie a bogatemu nie ptrzebna.

    Bank nie jest od pozyczania biednym. On ma pozyczyc tym, ktorzy zwroca.
    Dla biednych sa zapomogi, ale to inny adres.

    "Aby dostac kredyt w banku powinienes mu udowodnic, ze wlasciwie wcale nie
    potrzebujesz tej forsy"
    Myslalem, ze to moje, ale niedawno sie okazalo, ze to jakis madry ekonomista
    wymyslil...;-)))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2004-04-19 07:14:09
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Fri, 16 Apr 2004 11:16:53 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >wkaldaja do jego.
    >Juz chyba od paru lat nie maja takiego obowiazku, nieprawdaz?

    Ja znalem takich, co to mieszkali (z zona) w domku rodzicow, a rodzice oprocz
    tego co miesiac przelewali im kase na konto (na zycie, samochod itp) :)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------