  • 1. Data: 2004-04-13 21:53:10
    Temat: mbank leży ...
    Od: "zasadka" <t...@z...pl>

    ... od jakiegoś czasu
    nie można przejśc do strony logowania

    a to heca!

    Pzdr
    Tomek

  • 2. Data: 2004-04-13 21:58:23
    Temat: Re: mbank leży ...
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    >... od jakiegoś czasu
    >nie można przejśc do strony logowania
    >
    >a to heca!

    Boszzz... czy Wy logujecie sie tam co 5 minut ?
    Czy oni juz nie moga sobie czegos zrestartowac, albo sie wylozyc na 5
    minut dziennie ?
    Co za narod upierdliwy....

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 3. Data: 2004-04-13 22:02:28
    Od: "zasadka" <t...@z...pl>

    > Boszzz... czy Wy logujecie sie tam co 5 minut ?
    > Czy oni juz nie moga sobie czegos zrestartowac, albo sie wylozyc na 5
    > minut dziennie ?
    > Co za narod upierdliwy....

    no starrry
    może leży od 5-ciu godzin
    ostatnio wchodziłem ok. 16-tej
    a teraz chcę sobie przelać i nie mogę

    ps
    nie gorączkuj sie
    północ
    może czas do łóżka!

    Pzdr
    Tomek

  • 4. Data: 2004-04-13 22:09:08
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-14 00:02, Użytkownik zasadka napisał:

    > no starrry
    > może leży od 5-ciu godzin
    > ostatnio wchodziłem ok. 16-tej

    Ja tam nie wiem, ale wchodziłem po 16 i teraz z ciekawości też
    zajrzałem. No i chodzi.
    > a teraz chcę sobie przelać i nie mogę

    To proponuję inny rodzaj przelewania: z kufelka do żołądka ;
    )

  • 5. Data: 2004-04-13 22:22:17
    Od: "zasadka" <t...@z...pl>

    > Ja tam nie wiem, ale wchodziłem po 16 i teraz z ciekawości też
    > zajrzałem. No i chodzi.

    no dobra
    już chodzi
    ale nie chodził :))
    złapałem ich :))))

    > To proponuję inny rodzaj przelewania: z kufelka do żołądka ;
    za późno

    Pzdr
    Tomek

  • 6. Data: 2004-04-14 10:12:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zasadka" <t...@z...pl> napisał w wiadomości
    > ... od jakiegoś czasu
    > nie można przejśc do strony logowania
    >
    > a to heca!

    No rzeczywiście znów ukradli serwer i nie można go znaleźć ...

  • 7. Data: 2004-04-14 13:57:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 13 Apr 2004 23:58:23 +0200, "Maarcel [Lodz]"
    <a...@...stopce> wrote:

    >Czy oni juz nie moga sobie czegos zrestartowac, albo sie wylozyc na 5
    >minut dziennie ?

    Ja tam rozumiem te utyskiwania. Jeszcze nie dawno miałem dial-up i
    denerwowało mnie, że nie mogę "załatwić wizyty w banku" w ciągu
    jednego impulsu. Poza tym czasem zależy klientowi na tym, aby zdążyć
    na sesję najbliższą sesję eliksiru, a tu kicha...

    --
    Jarek Andrzejewski