  • 1. Data: 2005-02-15 16:32:47
    Temat: mbank - jednak 1PLN za przelewy?
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    02.html?skad=rss&wv=0000

  • 2. Data: 2005-02-15 16:42:34
    Temat: Re: mbank - jednak 1PLN za przelewy?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ferdzi said the following On 2005-02-15 17:32:
    02.html?skad=rss&wv=0000

    A możesz powiedzieć jak wydedukowałeś to z tego tekstu ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-02-15 16:44:30
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Kamil Jońca* napisał(a):

    > A możesz powiedzieć jak wydedukowałeś to z tego tekstu ?
    > KJ

    Przyłączam się do pytania...

    Gree

  • 4. Data: 2005-02-15 16:49:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ferdzi <f...@N...pl> wrote:
    02.html?skad=rss&wv=0000

    Bzdury piszesz :) Bylem na tej konferencji i wiem, ze nic takiego nie
    powiedzial.
    Zreszta w tekscie tez nic o tym nie ma.
    Chyba, ze Ci chodzi o ROE powyzej 20%? W tym roku zysk brutto byl jakos 4
    mln zlotych.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-02-15 16:50:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ferdzi napisał(a):
    02.html?skad=rss&wv=0000

    Jakoś tego w tekście nie wyczytałem, ale może jestem slepy albo nie
    zauważyłem...

    K.

  • 6. Data: 2005-02-15 17:00:51
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    ferdzi wrote:
    02.html?skad=rss&wv=0000

    Nadinterpretacja pytająca ferdzi'ego. Chociaż był tutaj taki który
    twierdził że w kwietniu czy marcu przelewy w mBanku pójdą w górę.

    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 7. Data: 2005-02-15 22:57:15
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Bzdury piszesz :) Bylem na tej konferencji i wiem, ze nic takiego nie
    > powiedzial.

    Najpierw poobniżaja jeszcze %% kont i lokat, wprowadza opłatę za kartę ;D

    > Zreszta w tekscie tez nic o tym nie ma.
    > Chyba, ze Ci chodzi o ROE powyzej 20%? W tym roku zysk brutto byl jakos 4
    > mln zlotych.

    3mln na bank który ma prawie milion klientów. ROTFL !!!

  • 8. Data: 2005-02-16 17:17:55
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    mm napisał:

    > 3mln na bank który ma prawie milion klientów. ROTFL !!!

    mbq mozna nie lubiec, ale proponuje jednak zaokraglac liczby troche
    dokladniej.
    Nie 3 mln a 30 mln, nie prawie milion a 760 tys.

    Z.

  • 9. Data: 2005-02-16 19:05:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości
    02.html?skad=rss&wv=0000
    > Nadinterpretacja pytająca ferdzi'ego. Chociaż był tutaj taki który
    > twierdził że w kwietniu czy marcu przelewy w mBanku pójdą w górę.

    1zl za przelewy przez internet to gorna stawka na rynku biorac pod uwage
    duza grupe bankow. Nie wolno zapominac o bankach, ktore standardowo oferuja
    przelewy free(VW) lub po spelnieniu okreslonych warunkow przelewy sa za free
    (Lukas)

  • 10. Data: 2005-02-16 20:12:13
    Temat: Wyniki mB - ROTFL!
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    ATZ Rzeszow <a...@n...gazeta.pl> wrote:

    > mbq mozna nie lubiec, ale proponuje jednak zaokraglac liczby troche
    > dokladniej.
    > Nie 3 mln a 30 mln,

    Zwrot z kapitału brutto w przypadku mBanku, detalicznej marki BRE Banku,
    przekroczy w 2005 roku 20 proc. dzięki planowanemu zyskowi w wysokości 28
    mln zł. W 2004 roku mBank zarobił brutto 3 mln zł.
    http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=592953

    > nie prawie milion a 760 tys.

    Obecnie:
    Klienci 790.844

    Ok napiszę jeszcze raz: 3 mln zysku, 758tys klientów, 4 lata na rynku. ROTFL
    !!!