  • 1. Data: 2005-02-15 13:07:19
    Temat: [ING] Dzieje pewnej lokaty :-)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Trzy miesiące temu w ING założyłem sobie "promocyjną" lokatkę. Końćzyła
    się 12 lutego. Poczekałem do poniedziałku, bo niekoniecznie muszą w
    weekend pracować. Nic. Dziś nieśmiało się spytałem o co chodzi, może
    lokata się odnowiła (choć jako "promocyjna" nie powinna). W odpowiedzi
    dostałem przeprosiny i obietnicę likwidacji lokaty.
    W tym miejscu należy nadmienić, że mam w ING OKO*2 (2 OKa ?).
    I faktycznie kasa wróciła, ale ... czy już zgadliście ? Tak, na "to
    drugie" OKO, nie to z którego była zakladana :-)
    No cóż wysłałem maila i czekam, ciekawy jestem czy za przeksięgowanie
    skasują mnie jak za drugą wypłatę w miesiącu :-)

    KJ

  • 2. Data: 2005-02-15 15:56:36
    Temat: Re: [ING] Dzieje pewnej lokaty :-)
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Kamil Jońca wrote:

    > (2 OKa ?).

    Oczy

    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 3. Data: 2005-02-15 16:11:52
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Kamil Jońca* napisał(a):

    /ciach/
> [...]
    > No cóż wysłałem maila i czekam, ciekawy jestem czy za przeksięgowanie
    > skasują mnie jak za drugą wypłatę w miesiącu :-)

    Ciekawe - jeśli to automat (wszak powinien, nie jest szczytem trudności
    powiązać jeden rachunek z innym w systemie bazodanowym) - mają błąd w
    oprogramowaniu, jeśli to nie automat a człowiek powiązuje rachunki to
    pytanie - dlaczego? :P

    Gree

  • 4. Data: 2005-02-15 19:18:13
    Od: "Plenti" <m...@n...pl>

    > Oczy
    >
    > --
    > Peet
    A czemu nie oka? oko ( w rosole choćby) w liczbie mnogiej brzmi oka właśnie
    dwa konta dwa oka, bo inaczej to dwa konta dwoje oczu :)
    plenti

  • 5. Data: 2005-03-01 11:26:54
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca said the following On 2005-02-15 14:07:
    [...]

    > No cóż wysłałem maila i czekam, ciekawy jestem czy za przeksięgowanie
    > skasują mnie jak za drugą wypłatę w miesiącu :-)
    Tak jak myślałem. ING pobrał prowizję za "nadmiarową" wypłatę z OKO :-)
    No cóż zobaczymy jak szybko odkręcą.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl