  • 11. Data: 2005-02-16 20:44:00
    Temat: Re: Wyniki mB - ROTFL!
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Feb 2005 21:12:13 +0100, "mm" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

    >Obecnie:
    >Klienci 790.844
    >
    >Ok napiszę jeszcze raz: 3 mln zysku, 758tys klientów, 4 lata na rynku. ROTFL
    >!!!

    Ale ten ROTFL w porównaniu do czego? Czy tylko się cieszysz tak dla zasady?

    Porównywałeś chociaż wielkość kapitałów tego banku z innymi podobnymi? Średnią
    wielkość depozytu na klienta? No, ale to pewnie za trudne zadanie, łatwiej
    napisać ROTFL.

  • 12. Data: 2005-02-16 21:47:22
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale ten ROTFL w porównaniu do czego? Czy tylko się cieszysz tak dla
    > zasady?

    ROTFL uzasadniony :)

    > Porównywałeś chociaż wielkość kapitałów tego banku z innymi podobnymi?
    > Średnią wielkość depozytu na klienta? No, ale to pewnie za trudne zadanie,
    > łatwiej napisać ROTFL.

    Może dla ciebie za trudne :P Ten rotlf jest właśnie w oparciu o dane, bo
    wyniki sa kiepskie.
    mBank ma tylko dużą liczbe klientow i kont - 800tys robi wrażenie. Ale jak
    na tak znaczący podmiot (liczba klientow) wyniki sa słabe. Depozyty marnie,
    kredyty także. Na dodatek klienci sa wrażliwi na opłaty.
    W zasadzie koszty powinny być niskie, a tu jakos nie widac tych niskich
    kosztów - około 50mln dolarów to sporo.

    Heh - no chyba, ze połowa klientów to .... klienci wirtualni :))) Wtedy na
    400tys. to nie jest aż tak źle ;D
    Mała maksymalizacja marży, nowe opłaty i ....... moze wystarczy na oddziały
    :)
    W końcu to projekt internetowy, a wiec sam fakt ze przynosi jakiekolwiek
    zyski to juz sukces :DDDD

  • 13. Data: 2005-02-16 22:14:48
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Feb 2005 22:47:22 +0100, "mm" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

> [...]
    >na tak znaczący podmiot (liczba klientow) wyniki sa słabe. Depozyty marnie,
    >kredyty także. Na dodatek klienci sa wrażliwi na opłaty.

    Klient klientowi nierówny. Duża część ludzi pewnie korzysta z tego jako konto
    pomocnicze np. do korzystania z Allegro itp. Poza tym zapewne większość z nich
    to ludzie młodzi, rachunki firmowe to rachunki małych firm, więc... nie ma się
    co sugerować samą liczbą rachunków.

  • 14. Data: 2005-02-17 04:42:11
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nich
    > to ludzie młodzi, rachunki firmowe to rachunki małych firm, więc... nie ma

    taka jest polityka tego banku - zatajanie liczby klientow, chwalenie sie
    wylacznie liczba rachunkow, i robienie wszyskigo by ludzie otwierali ich po
    kilka !
    jest im ta liczba potrzebna do dobrego samopoczucia jakiegos dupka na
    stolcu, ktory sie tym chwali wszysykim wkolo, bo brak mu innych wartosci,
    skoro jednak takie jest zyczenie banku to niech je sobie ma i podawane przez
    niego liczby mozna odnosic tylko do tego co sam chce podac i niestety wypada
    to blado,
    ja sam mam u nich chyba z 6 nr kont (daja za darmo to robie im statystyke)
    ale nie znaczy to nic ponadto,
    oceniam ze aktywnych klientow jest tam mniej niz 100ooo a znaczacych
    cokolwik jeszcze z 10 x mniej, a tu juz mozna by sie pochwalic, wiecie
    wydajemy kupe szmalu na pieroly w stylu mkioski, a i tak potrafimy zarobic
    szmal nawet na 10ooo klientach, niestety zgodnie z zyczeniem banku - mozemy
    odniesc sie nie do 10ooo ale do liczby "prawie milion" che che ! i jest to
    jak najbardziej rotfl

  • 15. Data: 2005-02-17 06:32:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krab <_...@k...pl__> wrote:
    > taka jest polityka tego banku - zatajanie liczby klientow, chwalenie
    > sie wylacznie liczba rachunkow, i robienie wszyskigo by ludzie
    > otwierali ich po kilka !

    Ostatnia informacja prasowa banku:
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8973

    Powiedz mi _gdzie_ zataja liczbe klientow.
    Skoro juz piszesz - badz odpowiedzialny za slowa i skomentuj stan faktyczny
    w kontekscie tego co wypisujesz ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2005-02-17 08:47:03
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Porównywałeś chociaż wielkość kapitałów tego banku z innymi podobnymi?
    > Średnią
    > wielkość depozytu na klienta?

    a jaki ma kapital mbank i sredni depozyt ? Sa gdzies dostepne takie dane ??

    D.

  • 17. Data: 2005-02-17 11:56:41
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005 07:32:02 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Powiedz mi _gdzie_ zataja liczbe klientow.

    średnio 1,25 rachunku/klienta? Hmmm, myślałem, że bliżej 2 jest
    raczej.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2005-02-17 12:30:22
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > średnio 1,25 rachunku/klienta? Hmmm, myślałem, że bliżej 2 jest
    > raczej.

    wszystko jet kwestoa wzgledna i zalezna od ego co chce sie udowodnic
    srednia jest znacznie wyzsza od 2 - tylko, zalezy jak to liczyc
    jesli jedna osoba ma izyy, firmowe i ekonto, to juz sa 3 rachunki, ale tez i
    w moim odczuciu liczona jest jako 3 osoby bo wyslano 3 umowy;
    taka osoba faktycznie ma az 3 rachunki, ale w statystyce mbankowej sa to 3
    osoby po 1 rachunku.
    co dla statystyki nalezalo udowodnic :-)

  • 19. Data: 2005-02-17 15:42:35
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005 13:30:22 +0100, "Krab" <_...@k...pl__> wrote:

    >wszystko jet kwestoa wzgledna i zalezna od ego co chce sie udowodnic
    >srednia jest znacznie wyzsza od 2 - tylko, zalezy jak to liczyc

    tak twierdzisz? W jaki sposób "średnia jest znacznie wyższa od 2",
    skoro niecałe 800 tys. klientów ma 1 mln rachunków?

    >jesli jedna osoba ma izyy, firmowe i ekonto, to juz sa 3 rachunki, ale tez i
    >w moim odczuciu liczona jest jako 3 osoby bo wyslano 3 umowy;

    z całą pewnością nie są to trzy osoby, a jeśli bank by tak liczył, to
    IMHO by oszukiwał.

    >co dla statystyki nalezalo udowodnic :-)

    małe kłamstwa, duże kłamstwa, statystyka? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 20. Data: 2005-02-17 16:38:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005 05:42:11 +0100, "Krab" <_...@k...pl__> wrote:

    >taka jest polityka tego banku - zatajanie liczby klientow, chwalenie sie
    >wylacznie liczba rachunkow, i robienie wszyskigo by ludzie otwierali ich po
    >kilka !
    Ja mam obecnie 7 :)
    1*emax
    3*emax+
    1*ekonto
    2*emax w degradacji (zamykają się)

    Otwarcie rachunku trwa minute, zamkniecie do ok. miesiaca :)
    Otworzylem te 2 emaxy aby rozdzielac srodki na rozne cele, a chwile
    pozniej wprowadzili emax+. Srodki trzymam na emax+ a emax sie zamykaja
    juz troche czasu :) I bardzo mi odradzali zamykanie emaxow bo przeciez
    nie ma potrzeby, sa za darmo itd. Ale zamykam by nie miec za duzo
    rachunkow na liscie :) Jakby mieli opcje ukrywania rachunkow na liscie
    to bym nie zamknal i tym samym nie obnizyl im statystyki :))

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum