  • 1. Data: 2005-02-15 17:38:36
    Temat: Dyrektywa UE 2003/6/WE (Market Abuse) a pranie pieniędzy
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Czy ktoś może mi wyjaśnić w jaki sposób Dyrektywa UE 2003/6/WE z dnia 28
    stycznia 2003 r. w sprawie wykorzystywania poufnych informacji i
    manipulacji na rynku (Market Abuse) łączy się z przeciwdziałaniem praniu
    pieniędzy? Z tego co wyczytałem to raczej nie porusza tematu prania
    pieniędzy, przynajmniej bezpośrednio...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\